کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

دستيابي به سعادت واقعي در رعايت تقواي الهي است/ شوراي اسلامي لردگان ذره اي به فکر مردم نيستند و خيانت به شهر مي کنند

سایت خبری سلام لردگان , 5 آبان 1396 ساعت 14:43

امام جمعه لردگان با تاکيد بر اينکه انسان‎هاي مومن بايد تقواي الهي را در رفتار و گفتار پيشه کنند، گفت: يکي از راه‎هاي اصلي دستيابي به سعادت واقعي در رعايت تقواي الهي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه اول نماز جمعه لردگان با اشاره به رعايت تقواي الهي گفت: طبق روايت از حضرت علي (ع)، زاد و توشعه دنيا جزء تقوا چيزي در آن نيست و آن کسي که دنبال زيادي مال در دنيا است اين مال وسيله نابودي شخص را بوجود مي آورد، مال دنيويي ماندگار نيست و تنها سرمايه اي که براي آخرت است تقوا است.

تاج زاد به سالروز شهادت امام حسن مجتبي(ع) اشاره کرد و گفت : پيروان امام حسن مجتبي (ع) و جامعه اسلامي چکار بايد بکنند که امام حسن(ع) از آنان راضي باشد؟ گفت: اولين کار، خدامحوري؛ اگر بين دو چيز قرار گرفته ايم رضاي خداوند يک طرف و رضايت خلق در طرق ديگر باشد بايد رضايت خداوند را مد نظر قرار دهيم که امام حسن(ع) در اين خصوص مي فرمايند: رضايت خداوند بر رضايت خلق مقدم تر است.


امام جمعه لردگان، جامعه ي اهل علم و جامعه اي که به افق آينده نگاه مي کند از رضايات و انتظارات امام حسن (ع) دانست که بايد يک جامعه اسلامي اين سه محور را سرلوحه کار خود قرار دهند.


حجت الاسلام تاج زاد، در خطبه دوم به اربعين حسيني اشاره نمود گفت: تصويري از قيام خونين محرم در اين روز نقش بسته است و به باور اهل دين،  ظاهر مراسم حج درباطن کربلا نهفته است.

امام جمعه لردگان يکي از دستاورد هاي مراسم اربعين حسيني، به نمايش گذاشتن شور و شعور حسيني دانست و گفت: اين تجمع چندين ميليوني باعث شد که قلوب مسلمين و شيعيان به هم نزديک شود و باعث وحدت بين ملسمانان جهان شود.

وي گفت: اين عظمت و شکوه فقط مخصوص مسير کربلا است که در همه عالم بي نظير است که از يک طرف باعث نابودي دشمنان اسلام است و از طرفي باعث خوشالي مسلمانان جهان مي شود.


خطيب جمعه لردگان افزود: خود اربعين يک تمريني است براي وحدت بين مسلمانان جهان.
 
سيد مهدي تاج زاد به هشتم آبان سالروز شهادت حسين فهميده اشاره نمود و گفت: حسين فهميده به همه دانش آموزان و همه امت درس ايمان، شهادت، فداکاري، استقامت را ياد داد و به تعبير امام راحل که مي فرمايند: رهبر ما آن نوجوان 13 ساله اي است که به خود نارنجک مي بندد و به زير تانک دشمن مي رود.
 
وي در پايان با گله مندي از اعضاي شوراي شهر لردگان گفت: آيا درست است بعد از گذشت يک سال سرپرست شهر را اداره نمايد؟ شوراي شهر به چه چيزي قسم خوردند و وارد شوراي شدند ؟ شهرستاني که فرماندار، شهردار، تبليغات و ... را سرپرست اداره مي کند چگونه مي خواهد رشد پيدا کند ؟
متاسفانه شوراي اسلامي لردگان ذره اي به فکر مردم نيستند و لحظه لحظه اي که اين شهربه عقب بيفتد شوراها خيانت کردند.


انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 36798

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36798/دستيابي-سعادت-واقعي-رعايت-تقواي-الهي-شوراي-اسلامي-لردگان-ذره-فکر-مردم-نيستند-خيانت-شهر-مي-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir