کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان

پاسخ سخنان سخيف و توهين‌آميز ترامپ در راهپيمايي ۱۳ آبان داده مي‌شود

10 آبان 1396 ساعت 10:36

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به سخنان سخيف و توهين‌آميز گفت: مردم ولايت مدار شهرستان فارسان پاسخ سخنراني سخيف و توهين‌آميز رئيس‌جمهور گستاخ آمريکا را در راهپيمايي ۱۳ آبان مي‌دهند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: تمام مقدمات براي حضور مردم در 13 آبان براي به نمايش گذاشتن خشم و نفرت خود از استکبار با شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل فراهم‌ شده است.

حجت الاسلام يوسفي يوم‌الله 13 آبان را به‌عنوان سالروز و نماد استکبارستيزي يادکرد و گفت: مبارزه با استکبار و استکبارستيزي يکي از بارزترين ويژگي‌هاي انقلاب اسلامي است.

اصل استکبارستيزي مربوط به جناح، گروه و حزب نبوده و نيست

وي با بيان اينکه استکبارستيزي نهفته در باور ديني ماست افزود: هر مسلماني، هر تابع قرآني، هر انقلابي بايد بپذيرد اصل استکبارستيزي مربوط به جناح، گروه حزب نبوده و نيست.

یوسفی بابيان اينکه اين روز صرفاً روز دانش‌آموز نيست بلکه اصل نماد استکبارستيزي است گفت: همگان بايد به‌عنوان يک وظيفه مسلم ديني و انقلابي نسبت به اين روز احساس مسئوليت داشته باشند.

وي تصريح کرد: سخنان سخيف و توهين‌آميز ترامپ عليه ملت ايران، در روزهاي اخير، خشم مردم مبارز و شجاع کشورمان را برانگيخته و مردم با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپيمايي روز ملي مبارزه با استکبار تمام نقشه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان به‌ويژه آمريکا را نقش بر آب مي‌کند و پاسخ ياوه‌گويي‌هاي ترامپ را خواهند داد.

شعار مرگ بر آمريکا هيچ‌گاه از ادبيات سياسي ملت ايران حذف شدني نيست

وي اظهار داشت: بدون ترديد مردم در روز ۱۳ آبان پاسخ دندان‌شکني را به اظهارات سخيف ترامپ رئيس‌جمهور آمريکا خواهند داد و نشان مي‌دهند که شعار مرگ بر آمريکا هيچ‌گاه از ادبيات سياسي ملت ايران حذف شدني نيست.

یوسفی اضافه کرد: امروز آمريکا در صحنه بين‌المللي منزوي‌تر از گذشته شده و حقانيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بر همگان آشکار گرديده است و به لطف الهي، ايران اسلامي با رهبري پيامبرگونه حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي و اتکا به حمايت همه‌جانبه مردمي و توانمندي‌هاي نظامي در اوج اقتدار خود قرار دارد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در هشت سال دفاع مقدس و خط مقدم مبارزه با تروريست‌هاي منطقه را عامل ايجاد صلح و آرامش براي مردم ايران و منطقه دانست و گفت: قطعاً هرگونه اقدام دولت يا کنگره آمريکا عليه اين نهاد انقلابي و مردم دلاور کشورمان بي‌پاسخ نخواهد ماند.
 
مسير تظاهرات ۱۳ آبان شهرستان فارسان اعلام شد

وي اضافه کرد: پيش‌بيني و هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري باشکوه تجمع روز ملي مبارزه با استکبار جهاني در روز ۱۳ آبان ماه انجام‌شده است و انشالله با حضور باشکوه مردم درصحنه، مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني زده خواهد شد.

یوسفی در پايان به مسير تظاهرات ۱۳ آبان شهرستان اشاره داشت و گفت: اين مراسم در فارسان روز شنبه 13 آبان ماه ساعت 9:30 دقيقه صبح از مقابل اداره آموزش‌وپرورش به سمت مصلاي نماز جمعه برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج/590پ


کد مطلب: 36888

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36888/پاسخ-سخنان-سخيف-توهين-آميز-ترامپ-راهپيمايي-۱۳-آبان-داده-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir