کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري:

توجه به اقتصاد سبز همراهي مردم را مي طلبد

1 آبان 1396 ساعت 10:11

مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: توسعه اقتصادي و در کنار آن توجه به اقتصاد سبز نيازمند همراهي مردم است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ شهرام احمدي مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: برپايي نمايشگاه توانمندسازي زنان روستا با رويکرد اقتصاد سبز در شهرکرد به مناسبت روز جهاني زنان روستا، اولين نمايشگاه توانمند سازي زنان روستايي با رويکرد مشاغل سبز و اقتصاد سبز افتتاح شد.

وي توسعه اقتصادي و در کنار آن توجه به اقتصاد سبز و مسائل محيط زيست را نيازمند همراهي مردم عنوان کرد و گفت: تنها با همراهي و همدلي همه مردم و مسئولين است که مي‌توان ضمن توسعه پايدار اقتصادي، مشکلات و چالش‌هاي محيط زيست استان را نيز مرتفع کرد.

احمدي اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته، در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه، آموزش زيست محيطي به دانش آموزان و کودکان، همچنين کارگاه‌ها و نشست هاي تخصصي و پنل‌هايي با موضوعات محيط زيستي با حضور کارشناسان، اساتيد دانشگاه، محققان و صاحبان صنايع و رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

احمدي از متخصصان، دانشگاهيان، فعالان، دانش آموزان، دوستداران و علاقمندان به محيط زيست و اقشار مختلف مردم دعوت کرد از اين نمايشگاه بازديد کنند.

اين نمايشگاه با هدف ارتقاء سطح فرهنگ زيست محيطي، اشتغال مبتني بر حفظ محيط زيست و افزايش فعاليت‌هاي دوستدار محيط زيست از ۲۴ مهر تا ۳ آبان برپا خواهد بود، زنان روستايي کارآفرين و فعال اقتصادي، توليد کننده مواد غذايي و کشاورزي ارگانيک و صنايع دستي محيط زيستي، مشاوران و تسهيل گران حوزه کارآفريني ازجمله شرکت کنندگان در اين نمايشگاه هستند.

نمايشگاه توانمندسازي زنان روستا ۱۵ غرفه در مهديه، ابتداي بلوار رهبر، رو به روي دبستان هجرت از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب فعاليت مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 36743

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36743/توجه-اقتصاد-سبز-همراهي-مردم-مي-طلبد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir