کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنران حماسه 9 دي در بروجن:

فتنه 88 بخشي از فتنه سال 78 بود/بيکاري و گراني توطئه امروز دشمن است

9 دی 1396 ساعت 15:36

سخنران حماسه 9 دي در بروجن ضمن بيان اين که فتنه سال 88 بخشي از فتنه سال 78 بود، گفت: بيکاري و گراني توطئه امروز دشمن است که عمدا توسط نفوذي ها انجام مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حسن مومني در مراسم گراميداشت حماسه ۹ دي که در مسجد حاج کرامت بروجن برگزار شد، اظهار داشت: وحدت، ولايت فقيه و مردم با ايمان عامل پيروزي انقلاب اسلامي در کشور ما شد.

مومني با اشاره به هجمه هاي دشمن عليه انقلاب اسلامي، گفت: نزديک به ۴۰ سال که از پيروزي انقلاب مي گذرد به طور متوسط ۴۰ توطئه عليه جمهوري اسلامي ايران انجام شده است.

وي با بيان اين که فتنه ۸۸ بخشي از فتنه سال ۷۸ بود، گفت: نفوذ يعني اين که تربيت شدگان فرهنگ آمريکا و انگلستان بخواهند در جمهوري اسلامي مسئوليت بگيرند.

فضاي مجازي ابزار تهاجمي دشمن

مومني با اشاره به اين که امروز فضاي مجازي، اينترنت و گيرنده هاي ماهواره اي ابزار تهاجمي دشمن است، گفت: سرنوشت انتخابات ما را فضاي مجازي تغيير داد.

وي ادامه داد: نفوذي هاي امروز در کشور کساني هستند که دزدان بيت المال را ذخيره هاي نظام معرفي مي کنند و به جاي موضع گيري در برابر آمريکا او را کدخدا مي دانند.

بيکاري و گراني توطئه امروز دشمن است

اين استاد دانشگاه با بيان اين که فتنه سال ۸۸ دفع اما رفع نشده است، تصريح کرد: بيکاري و گراني، تورم و فشار اقتصادي توطئه امروز دشمن است که عمدا توسط نفوذي ها انجام مي شود.

مومني با بيان اين که برخي ها امروز با انقلاب و اسلام زاويه گرفته اند، تصريح کرد: دشمن برنامه ريزي کرده مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبين کند و برخي از خودي ها به آن دامن مي زنند.

وي در ادامه با اشاره به اين که حقوق هاي نجومي قطع نشده است، گفت: ما انقلاب نکرديم که حقي از آن داشته باشيم بلکه وظيفه الهي خود را انجام داديم.

در برجام چيزي نگرفتيم/توجهي به اقتصاد مقاومتي نمي شود

مومني در ادامه با اشاره به اين که در برجام همه چيز داديم اما هيچ چيز نگرفتيم، افزود: بر روي کاغذ قراردادهاي زيادي نوشتيم اما هيچ کدام اجرا نشد.

وي با مطرح کردن اين سوال که آيا مشکل مردم ايران هواپيما بود؟ گفت: ۴ درصد جمعيت کشور ما از هواپيما استفاده مي کنند؛ مشکل ما اشتغال است چرا به اقتصاد مقاومتي توجه نمي شود.

مومني با اشاره به انعقاد برخي قراردادهاي خارجي تاکيد کرد: تکنولوژي بايد وارد کشور و تحويل ايراني شود نه اين که با کارگرش وارد کنيد که به دنبالش فرهنگ آنها هم وارد کشور مي شود.

وي در ادامه به قرارداد ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: چرا فرهنگ بيگانه بايد در مدارس کشور ما تعليم داده شود؟ اين جنگ نرم و هجمه همه جانبه دشمن است.

مومني با اشاره به اين که قرار بود حامل هاي انرژي ۱۰ سال پيش گران شود و سود آن به عنوان يارانه به مردم تعلق بگيرد، گفت: در بودجه سال ۹۷ پيش بيني شده يارانه ۳۵ ميليون نفر قطع شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 37823

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37823/فتنه-88-بخشي-سال-78-بيکاري-گراني-توطئه-امروز-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir