کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان اردل:

حمله ددمنشانه ناوگان آمريکايي به هواپيماي مسافربري ايران نقض آشکار حقوق بشر بود

12 تير 1395 ساعت 13:37

فرماندار شهرستان اردل گفت:حمله ددمنشانه ناوگان آمريکايي به هواپيماي مسافربري ايران نقض آشکار حقوق بشر بود و اين حرکت ضدانساني نشان از اوج جنايات و بي‌رحمي اين دولت خبيث مي‌باشد.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه در خصوص ۱۲تير سالروز سقوط هواپيماي مسافربري ايران توسط ناوگان متجاوز آمريكا ضمن گراميداشت شهداي ۱۲ تير گفت: شهداي ۱۲ تير که توسط ناو آمريکاي جنايتکار در آب‌هاي خليج فارس در سال ۶۷ به وقوع پيوست يکي از شهداي مظلوم تاريخ به شمار مي‌آيند.

نوذري اظها رکرد: خون شهداي هواپيمايي ايرباس پرواز ۶۵۵ براي هميشه در آب‌هاي نيلگون خليج فارس ماندگار خواهد ماند و سندي است بر جنايت‌هاي آمريکا که در طول تاريخ به وقوع پيوسته است.

وي افزود: حمله ددمنشانه ناوگان آمريکايي به هواپيماي مسافربري ايران نقض آشکار حقوق بشر بود و اين حرکت ضدانساني نشان از اوج جنايات و ب‌رحمي اين دولت خبيث مي‌باشد.

فرماندار شهرستان اردل بيان کرد: جنايت غم‌انگيز ساقط کردن هواپيماي مسافربري ايران يک فاجعه و جنايت عمدي و آگاهانه بوده است و به قطع و يقين به عنوان يک لکه ننگ ابدي در تاريخ جنايات ضدبشري و زمامداران خونخوار آمريکا باقي خواهد ماند.

نوذري گفت: امروز آمريکا در راس ناقضان حقوق بشر است و تا زماني که اين روند ادامه داشته باشد ملت سرافراز ايران کوبنده و با مشت‌هاي گره کرده شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر خواهند داد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 29174

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29174/حمله-ددمنشانه-ناوگان-آمريکايي-هواپيماي-مسافربري-ايران-نقض-آشکار-حقوق-بشر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir