کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان:

آموزش و پرورش فارسان رتبه برترشوراها را کسب کرد

4 بهمن 1396 ساعت 9:40

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت: اين شهرستان در بين شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري رتبه برتر را در زمينه شوراهاي آموزش و پرورش کسب کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، داراب احمدي مدير آموزش و پرورش فارسان از اعضاي شوراي آموزش و پرورش شهرستان فارسان به دليل اهتمام در کار و برگزاري جلسات منظم در طول سال تقدير و تشکر نمود، و اين موفقيت را مرهون تلاش و کوشش اين عزيزان دانست.

وي تصريح کرد: شوراي آموزش و پرورش مهمترين مرجع در خصوص برنامه ريزي براي حوزه آموزش است که علاوه بر حضور مسئولان آموزش و پرورش هر استان، شماري از مديران ادارات و سازمان هاي دولتي و حتي اشخاص حقيقي در اين شورا عضويت دارند.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان با بيان چگونگي فعاليت شوراهاي آموزش و پرورش تصريح کرد: شوراهاي آموزش و پرورش در هر شهرستان متشکل از فرماندار، شهردار، شوراي شهر، رياست شوراي شهرستان، رئيس اداره آموزش و پرورش، نماينده انجمن اولياء و شوراي معاونان آموزش و پرورش است که با برگزاري جلسات سعي مي‌کنند بهترين‌ راهکارها را براي رفع مشکلات پيش‌روي آموزش وپرورش شهرستان انتخاب کنند.

احمدي با تأکيد بر اهميت مشارکت اظهار داشت: مشارکت پلي بين هدف و عمل است، در واقع ما براي اينکه به هدف دلخواه برسيم بايد مشارکت داشته باشيم، شوراها يک پل ارتباطي بين هدف و عمل هستند.

وي خاطرنشان کرد: مشارکت بايد در خانواده‌ها پي‌ريزي شود، بايد روحيه مشورت را در خانواده‌ها تقويت کنيم؛ زيرا وقتي دانش‌آموز با آمادگي نسبي وارد محيط مدرسه مي‌شود، با کمک مربيان و اولياء مدرسه مي‌توان اين روحيه مشارکت‌پذيري را در آن‌ها گسترش و بسط داد، که نتيجه آن ورود دانش‌آموز به جامعه با جنبه اجتماعي بالاست.

لازم به ذکر است طاهري فرماندار شهرستان به عنوان رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان فارسان لوح سپاس از دستان استاندار و مدير کل آموزش و پرورش دريافت نمود.

انتهاي پيام1022ج /590پ
 


کد مطلب: 38174

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38174/آموزش-پرورش-فارسان-رتبه-برترشوراها-کسب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir