کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید در چهارمحال و بختیاری از اواخر وقت امروز

18 دی 1397 ساعت 10:58

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با فعالیت موج دوم سامانه بارشی از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه بارش برف و باران و وزش باد نسبتا شدید در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.


شارخ پارسا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با فعالیت موج دوم سامانه بارشی از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه بارش برف و باران و وزش باد نسبتا شدید در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

پارسا با بیان اینکه با تشدید برف و باران و وزش باد نسبتا شدید، طی روز چهارشنبه و کولاک برف خصوصا در ارتفاعات و مناطق کوهستانی لغزندگی، اختلال در تردد جاده‌ها و گردنه‌های استان انتظار می‌رود ادامه داد: همچنین احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها خصوصا در نواحی کم‌ارتفاع و سیل‌خیز جنوب استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و برف‌گیر را دارند، زنجیرچرخ و سایر تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند، عشایر و دامداران محترم خصوصا در مناطق مذکور به سبب سیل، آبگرفتگی و بارش برف جوانب احتیاط را رعایت نمایند و شیلات‌داران، جهت تنظیم آب استخرهای پرورش ماهی تمهیدات لازم را بکار گیرند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41134

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41134/آغاز-فعالیت-سامانه-بارشی-جدید-چهارمحال-بختیاری-اواخر-وقت-امروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir