کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار:

منافع ملی فراتر از مصالح جناحی است/ باید در کنار مذاکرات با اروپا، به دنبال راه‌حل داخلی باشیم

16 تير 1397 ساعت 14:16

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: وقتی پای منافع ملی کشور در میان است این گروه و آن گروه مطرح نیست و باید با حفظ اتحاد و پشتیبانی مشکلات را حل کرد.


علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به مذاکرات برجامی ایران با ۱+۴ اظهار کرد: همانطور که دکتر ظریف در این خصوص اعلام داشتند قرار است مذاکرات ادامه یابد ولی خود ایشان نتایج را به کشور انتقال خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه درست است که ما به طرف مذاکره‌کننده با بی‌اعتمادی نگاه می‌کنیم اما احساس می‌کنیم تمایلی برای ادامه مذاکرات با ایران دارند اضافه کرد: کشورهای روسیه و چین اعلام داشتند به‌طور کامل از برجام حمایت می‌کنند و امیدواریم که جهان متوجه شود که یک نفر نمی‌تواند بر جهان حکم‌رانی کند.

کاظمی با اشاره بر اینکه آنچه از صحبت‌های خانم موگرینی و آقای ظریف پیداست احساس می‌کنیم همکاری‌های بخوبی صورت بگیرد یادآور شد: باتوجه به اینکه سه کشور اروپایی و دو کشور چین و روسیه درحال مذاکره هستند، بنابراین به معاهدات بین‌المللی پایبند بوده و می‌توان در این زمینه امیدوار بود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار ادامه داد: این آمریکا بود که همه قوانین را نقض کرد و معاهدات را زیر پا گذاشت، لذا باید به برجام ادامه دهیم و صبر کنیم تا ببینیم نتایج مذاکرات چه می‌شود.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری دیده می‌شود و در سخنان رئیس جمهور هم تاکید شده، نباید اجازه دهیم طرف‌های مذاکره زمان خریداری کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل علاوه‌بر راه‌حل خارجی باید به دنبال راه‌حل‌های داخلی نیز بود و این راه‌حل درونی در کنار راه‌حل‌های خارجی باید وجود داشته باشد چون در اینجا بحث منافع ملی کشور مطرح است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در انتها گفت: وقتی پای منافع ملی کشور در میان است این گروه و آن گروه مطرح نیست و باید با حفظ اتحاد و پشتیبانی مشکلات را حل کرد و از سر راه برداشت، بنابراین همه رسانه‌ها باید در کنار مطالبه‌گری در جهت ایجاد وحدت و تقویت همبستگی مردم گام برداشته و به مردم امید دهند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39704

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39704/منافع-ملی-فراتر-مصالح-جناحی-باید-کنار-مذاکرات-اروپا-دنبال-راه-حل-داخلی-باشیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir