کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح مقر کتاب در بروجن به اجرا در آمد

25 آبان 1395 ساعت 16:01

مدير خانه قرآن امير المومنين (ع) بروجن گفت: طرح «مقر کتاب» با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخواني در کنار آموزش قرآن در مسجد امير المومنين (ع) و شهرک تازه تاسيس الهيه بروجن به اجرا درآمده است.


به گزارش جهانبین نیوز، مدير خانه قرآن امير المومنين (ع) بروجن در گفت و گو با کلار، اظهار داشت: طرح «مقر کتاب» با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخواني در کنار آموزش قرآن در مسجد اميرالمومنين (ع) و شهرک تازه تاسيس الهيه بروجن به اجرا درآمده است.

مرضيه مويد با اشاره به فعاليت هاي مقر کتاب، عنوان کرد: افراد فعال در اين مقر به صورت داوطلبانه فعاليت مي کنند و دغدغه آنها خواندن کتاب ها، دسته بندي و در اختيار قرار دادن کتب جذاب در اختيار سنين مختلف است.

وي افزود: تأکيد ما بر اين است که طبق گفته مقام معظم رهبري، مردم کتاب بخرند بخوانند و هديه بدهند که فعاليت مقر کتاب نيز بر همين اساس است.

مويد بيان کرد: يک گروه کتابخوان در حوزه قم تشکيل شده که اقدام به مطالعه کتاب ها در موضوعات مختلف مي کنند و کتاب هاي مفيد را از کتاب هاي ديگر جدا مي کنند.

وي خاطرنشان کرد: گروه کتابخوان تاکنون هزاران کتاب را مطالعه کرده و با اجراي طرح هاي "معلم فهيم"، "نوجوان فهيم"، "يار فهيم"، "همسايه فهيم"، "صدقه کتاب" و "اهداء کتاب" با مراجعه به افراد و خانواده هايي که مشکلاتي در زندگي دارند براي رفع آنها کتاب هايي را در قالب بسته هاي فرهنگي به صورت هديه، تخفيف، امانت و... ارائه مي دهند .

مدير خانه قرآن امير المونين (ع) با بيان اينکه اين مقر زير نظر مقر کتاب قم شروع به فعاليت کرده و ۱۰۰نفر عضو دارد، افزود: مقر کتاب نهادي است مردمي و مخارج خريد اين کتاب ها از طريق جمع آوري نذورات تامين مي شودتا در اختيار کودکان، نوجوانان و جوانان و بانوان قرار گيرد.

گفتني است مقر کتاب فعاليت خود را از ۱۷ آبان ۹۵ در خانه قرآن امير المومنين (ع) شروع کرده و هر هفته دوشنبه ها از ساعت ۱۵ الي ۱۷ آماده ارائه خدمات است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 31747

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31747/طرح-مقر-کتاب-بروجن-اجرا-آمد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir