کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدير سازمان انتقال خون از خير بروجني

7 شهريور 1396 ساعت 11:05

مشاور مديرعامل و دبير مجمع خيرين سازمان انتقال خون با حضور در منزل حاج نعمت اله زمانيان و تجليل از وي، گفت: يکي از اهداف مهم مجمع خيرين سازمان انتقال خون ايجاد بانک اطلاعاتي از خيرين سازمان در زمان گذشته، حال و تقدير و تشکر از افراد خير نيکوکار است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، دکتر بلوچي مشاور مديرعامل و دبير مجمع خيرين سازمان انتقال خون با حضور در منزل حاج نعمت اله زمانيان خير بروجني از وي تجليل کرد.

بلوچي گفت: يکي از خيرين سازمان انتقال خون حاج نعمت اله زمانيان از شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختياري است که در سال ۱۳۷۴ قطعه زميني را به مساحت ۴۳۲ متر براي احداث پايگاه انتقال خون اين شهرستان اهدا کرد.

وي ادامه داد: زمانيان علاوه‌بر احداث ساختمان اين پايگاه تمامي هزينه هاي مربوط به تجهيزات اداري و پزشکي اين واحد را همراه با هزينه يک دستگاه خوردروي وانت تامين کرد.

بلوچي ضمن بيان اينکه کمک به سازمان انتقال خون کمک به نجات جان هزاران بيمار نيازمند به خون در کشوراست، افزود: حاج نعمت ا... زمانيان يکي از کارآفرينان استان چهارمحال و بختياري است که با تاسيس کارخانه توانسته گامي مهمي در راستاي حل مشکل بيکاري جوانان بردارد.

مشاور مديرعامل و دبير مجمع خيرين سازمان انتقال خون با اشاره به اين که بهترين راه ترويج فرهنگ کار خير در کشور تقدير و تشکر از خيرين و شناساندن آنها به جامعه است، افزود: يکي از اهداف مهم مجمع خيرين سازمان انتقال خون ايجاد بانک اطلاعاتي از خيرين سازمان در زمان گذشته، حال و تقدير و تشکر از افراد خير نيکوکار است.

وي با اشاره به گمنام بودن بسياري از خيران، افزود: تلاش مي کنيم ياوران سازمان انتقال خون را که در سالهاي دور سازمان را ياري کرده به عنوان الگوهاي مناسب براي انجام کار خير به مردم معرفي کنيم و مسير هاي کمک به سازمان انتقال خون را براي داوطلبان کار خير هموار سازيم.

در مراسم ديدار از اين خير بروجني لوح تقديري از طرف دکتر پور فتح اله مدير عامل سازمان انتقال خون به رسم ياد بود و هديه نفيسي از طرف اداره کل انتقال خون استان جهار محال و بختياري به اين فرد نيکو کار اهدا شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 35987

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35987/تقدير-سازمان-انتقال-خون-خير-بروجني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir