کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

به زودي در شهرستان فارسان سالن سينما افتتاح مي شود

13 آذر 1397 ساعت 12:21

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از کمبود سينما در اين شهرستان فارسان خبر داد و گفت: به زودي در اداره ارشاد اسلامي شهر فارسان سينما افتتاح مي‌شود که مردم اين شهرستان بتوانند از آن استفاده کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، سيد هادي حسيني معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به  همراه علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان،کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي به منظور بررسي مشکلات فرهنگي شهرستان و هنرمندان  به شهرستان فارسان  سفر کرد.

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از کمبود سينما در اين شهرستان فارسان خبر داد و گفت: به زودي در اداره ارشاد اسلامي شهر فارسان سينما افتتاح مي‌شود که مردم اين شهرستان بتوانند از آن استفاده کنند.

وي در بازديد از اماکن فرهنگي شهرستان فارسان گفت: بسيار خرسند بوديم که در خدمت هنرمندان شهرستان بوديم ولي در حوزه فرهنگ به لحاظ زيرساخت‌ها وضعيت خوبي در اين شهرستان  نداريم و از مسئولين خواسته شد که در اين خصوص کمک کنند.

حسینی تصريح کرد: قرار بر اين شد که هم فرماندار و هم دکتر کاظمي نماينده مردم در مجلس شوراي براي استارت زيرساخت‌ها کمک کنند و ما و استان و شهرستان نيز در اين زمينه کمک کنيم.

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان داشت: در حوزه نرم افزاري هم انجمن‌ها و وموسسات مسائلي داشتند در اين زمينه هم ما وهم دکتر دهکردي کمک خواهيم کرد تا بتوانيم مشکلات را کم کنيم.

وی خاطرنشان کرد: طي بازديدي که از ساختمان اداره ارشاد داشتيم ساختمان را بسيار خوب ديديم تنها کاستي که اين شهرستان دارد يک سالن سينما مي باشد که قول مي‌دهيم کمک کنيم تا يک سالن سينما نيز براي اين شهر محيا شود تا جوانان بتوانند از اين ظرفيت استفاده کنند واين مي تواند هديه نقدي ما به مردم اين منطقه باشد واميدواريم بتوانيم کم کم مشکلات را مرتفع کنيم.
 
حسینی ادامه داد: سينما براي اين شهرستان يک نياز است چون جوانان شهر بدليل نبود مکان هاي تفريحي احساس سردرگمي، نبود شور و نشاط بسيار زيادي دارند و به نوعي مي توان گفت شاداب بودن و داشتن روحيه در بين جوانان به دليل نبود مکان هاي تفريحي سالم از بين رفته و به نوعي دچار سرخورگي شده اند.
 
وی بیان داشت: سينما به‌ واسطه اثرگذاري بر مخاطبان و قدرت جاذبه خود مي تواند موجبات فرهنگ‌ سازي در مقولات مختلف را فراهم آورد و انديشه‌ها و افکار عمومي را به سوي آرمان‌ها و اهداف جامعه سوق دهد.

انتهاي پيام1026ج/590پ


کد مطلب: 40927

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40927/زودي-شهرستان-فارسان-سالن-سينما-افتتاح-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir