کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي بروجن:

ساز هنرمندان 13 استان زاگرس نشين در بروجن کوک مي شود

31 مرداد 1396 ساعت 12:42

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجن گفت: 150 هنرمند از 13 استان در دهمين جشنواره موسيقي مناطق زاگرس نشين کشور رقابت خواهند کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، رحمت ا... يوسف زاده در گفتگو با کلار ضمن اشاره به برگزاري دهمين دوره ي جشنواره ي موسيقي محلي مناطق زاگرس نشين کشور در شهرستان بروجن، گفت: با اتمام مهلت ارسال آثار به دبيرخانه ي جشنواره ي دهم ۸۵ اثر در بخش گروه نوازي و ۱۵۰ اثر در بخش تکنوازي مورد ارزيابي هيئت داوران قرار گرفت.

يوسف زاده اضافه کرد: از مجموع ۲۳۵ اثر، ۱۴ اثر در بخش گروه نوازي و ۳۰ اثر در بخش تکنوازي برگزيده و به بخش اصلي جشنواره راه يافتند.

وي با بيان اين که کليه تمهيدات و زير ساخت ها به منظور استقبال از هنرمندان و برگزاري هرچه بهتر اين رويداد بزرگ هنري غرب کشور در بروجن پيش بيني و برنامه ريزي شده است، افزود: ۱۵۰ هنرمند از ۱۳ استان، چهاردهم تا شانزدهم شهريورماه به مدت ۳ روز با يکديگر رقابت خواهند کرد.

يوسف زاده خاطر نشان کرد: براي دهمين سال متوالي است که جشنواره ي موسيقي محلي مناطق زاگرس نشين کشور با حضور هنرمنداني از استان هاي کردستان، کرمانشاه، لرستان، ايلام، کرمان، هرمزگان، بوشهر، همدان، اصفهان، کهگيلويه و بوير احمد، خوزستان، فارس، آذربايجان غربي و شرقي و چهارمحال و بختياري و... به ميزباني شهرستان بروجن برگزار مي شود.

شهرستان بروجن با دارا بودن بيش از ۱۲۰ هزار نفر جمعيت در فاصله ي ۶۰ کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 35888

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35888/ساز-هنرمندان-13-استان-زاگرس-نشين-بروجن-کوک-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir