کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر بن:

آمريکا خود سرمنشا تمامي فساد ها در جهان است

14 آبان 1395 ساعت 15:23

امروزه آمريکا خود منشا تمامي فساد ها در جهان است، بعد همين آمريکايي ها مي آيند بهترين امکانات را در اختيار خائن هايي که لباس پيامبر را پوشيده اند قرار مي دهند و از دل انگليس و لندن، تشيع انگليسي را در تمامي شبکه هاي خود ترويج و تبليغ مي کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقواي الهي گفت: خداوند متعال در قرآن کريم مي فرمايد: از کفار تبعيت نکنيد وهميشه در مقابل کساني که با خداوند در نبرد هستند جهاد انجام دهيد.

ميرافضلي گفت: استکبار ستيزي در قرآن کريم جايگاه ويژه اي دارد لذا خداوند متعال مرتب و مکرر به حضرت رسول(ص)نسبت به اين امر توصيه و تاکيد کرده و سعادت و عزت را در مقابله با استکبار مي داند وسازش و تبعيت از استکبار را به عنوان ننگ يادآوري مي کند.

خطيب جمعه بن اظهار داشت: در قران کريم موارد متعددي براي استکبار ذکر شده است:
۱.استکبار عبادي: در اين نوع استکبار به دنبال اين هستند که ارتباط بندگان با خداوند را قطع بکنند.
۲.استکبار در اطاعت: بعضي از افراد ممکن است اهل عبادت و اطاعت باشند وليکن تا جايي که به منافع آنان ضرر نرسد، اين افراد اطاعت مي کنند ولي وقتي به بحث ولايت مي رسند که با منافع خودشان در تضاد است عقب مي کشند.
۳.استکبار اقتصادي: دشمن سعي دارد با تضعيف اقتصاد مسلمانان و مومنين و وابسته کردن آن ها به محصولات خود مسلمانان را از پاي در آورند.
۴.استکبار علمي: دشمن سعي مي کند با القاي کلمه ي ما نمي توانيم در جان و فکر مردم رسوخ کرده و آن ها را از تلاش و پشتکار در مورد مباحث علمي روز عقب نگه دارد.
۵.استکبار سياسي: زماني که دشمن بتواند استکبار هاي قبلي را به نتيجه برساند و ازآن ها سود ببرد شروع به پايه ريزي استکبار سياسي مي کند.
دشمن همان دشمني است که در تعابير قرآن ذکر شده است و تنها رنگ و بو و ظاهر آن عوض شده است، ولي سياست هاي کلي آن ها يکي است.

امام جمعه بن با گراميداشت روز ۱۳ آبان روز استکبار ستيزي بیان کرد: جوان هاي امروزي بن بست هاي موجود در کشور را مي شکنند و تحولی عظيم و پويا را به جامعه القا مي کنند.

حجت السلام سيد حسن مير افضلي با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با جوانان ابراز داشت: چرا از تسخير لانه ي جاسوسي مطلبي وارد کتاب هاي دانش آموزان نمي شود و اجازه نمي دهند اين موارد را دانش آموزان بدانند، اگر مباحث شهادت و درس هاي شهادت طلبي حذف بشود و از فساد ها و جرم و جنايت هاي آمريکايي ها خبر نداشته باشند آن وقت دشمني با آمريکا معنا و مفهومي نخواهد داشت.

امام جمعه بن افزود: اين در صورتي است که امروز مشاهده مي کنيد که دو کانديداي رياست جمهوري آمريکا چطور از فساد ها و بي اخلاقي هاي خود پرده برداشته و خودشان اعتراف مي کنند که ما از ارزش ها فاصله گرفته ايم.

وي با اشاره به بد عهدي هاي آمريکا و خباثت هاي دولت آمريکا اذعان کرد: از برجام چندين ماه است که مي گذرد ولي حتي يک گشايش هم رخ نداده، بعد مي آيند و مي گويند که ما بايد به آمريکا اعتماد کنيم و با آمريکايي ها سازش کنيم. امروزه آمريکا خود منشا تمامي فساد ها در جهان است، از شبکه هاي مجازي تاشبکه هاي ماهواره اي و ...؛ همه دارد از دل آمريکا منشا مي گيرند بعد همين آمريکايي ها مي آيند بهترين امکانات را در اختيار خائن هايي که لباس پيامبر را پوشيده اند قرار مي دهند و از دل انگليس و لندن، تشيع انگليسي را در تمامي شبکه هاي خود ترويج و تبليغ مي کنند.

خطيب نماز جمعه بن بیان داشت: امروز در بعضي از اين خاطرات دو نفري با امام که بعد از ۳۷ سال بروز پيدا کرده است بعضا افراد مي گويند اگر امام بود امروز سازش ميکرد و عقب نشيني ميکرد، آن هايي که دچار ترديد مي شوند بروند و وصيت نامه ي امام خميني را مطالعه کنند.

حجت السلام سيد حسن مير افضلي با تقدير و تشکر از حضور بسيجيان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در رزمايش الي بيت المقدس گفت: هدف از برگزاري اين رزمايش ها اين است که به دوستان خود اقتدار و صلح و دوستي، و به دشمنان، تهديد و ايستادگي را نشان دهیم. بعضي از تروريست ها گاهاً در تلاش هستند که وارد کشور شده و کشور را به آشوب بکشند. اين رزمايش ها باعث مي شود که اين اقدام ها خنثي شود.

وي در آخر با تسليت ايام شهادت حضرت رقيه (سلام الله عليها) و امام حسن مجتبي (عليه السلام) گفت: اين بانوي سه ساله با شهادت خود درس ايستادگي و پايداري در برابر ظلم را حتي در سخت ترين لحظات زندگي به تمامي مسلمانان داد.


انتهاي يپام/۵۲۰ز


کد مطلب: 31558

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31558/آمريکا-خود-سرمنشا-تمامي-فساد-جهان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir