کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان:

انتخاب دانش آموز فارساني به عنوان پديده مسابقات فوتسال

7 اسفند 1396 ساعت 12:58

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت: دانش آموز هانيه عليمرداني (دانش آموز پايه يازدهم دبيرستان دانش پژوه ) به عنوان پديده مسابقات فوتسال دسته 3 کشور انتخاب شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، داراب احمدي، مدير آموزش و پرورش فارسان گفت: ورزش يکي از ساحت هاي 6 گانه وزارت آموزش و پرورش براي رسيدن به مراتبي از حيات طيبه با عنوان ساحت زيستي و بدني است که بر اين اساس بايد به ورزش دانش آموزان به ويژه دختران توجه بيشتري کرد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اشاره به تاکيد رهبر معظم انقلاب در زمينه توجه به ورزش در بين کودکان، نوجوانان، جوانان و آحاد افراد جامعه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري دانش آموزان را به تحصيل، تهذيب و ورزش ترغيب کردند چراکه اين عامل باعث رشد و شکوفايي مي شود.

وي يادآور شد: تحصيل ارتقاء دانش، تهذيب رشد اخلاق و معنويت و ورزش باعث تندرستي و سلامت مي شود که در سند تحول بنيادين وزارت آموزش و پرورش به اين مهم توجه شده است.

احمدي از سلامت جسم و روان افراد به عنوان يکي از عوامل مهم رشد و توسعه يک جامعه ياد کرد و افزود: براي رسيدن به جامعه‌اي توسعه يافته و خلاق بايد به ورزش اهميت داد و آن را در رديف واجبات زندگي روزانه قرار داد.

وي با بيان اينکه به ورزش دختران در شهرستان بايد توجه ويژه اي شود، تصريح کرد: دختران بانوان آينده ايران زمين هستند که در کانون خانواده و اجتماع مسئوليت سنگيني بر عهده دارند لذا اين مادران آينده بايد جسم و روح سالم داشته باشند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در پايان بيان داشت: دانش آموز هانيه عليمرداني (دانش آموز پايه يازدهم دبيرستان دانش پژوه) به عنوان پديده مسابقات فوتسال دسته سه کشور انتخاب شد.اين موفقيت را به اين دانش آموز عزيز و خانواده ايشان، مربيان و نيز  جامعه ورزشکار دانش آموزي شهرستان تبريک عرض مي نمايد.

انتهاي پيام1026ج/590پ


کد مطلب: 38678

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38678/انتخاب-دانش-آموز-فارساني-عنوان-پديده-مسابقات-فوتسال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir