کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران به نسل جديد تبيين شود

پایگاه خبری سلام لردگان , 13 بهمن 1396 ساعت 15:19

امام جمعه لردگان با بيان اينکه دشمنان به دنبال بدبين کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامي هستند، گفت: دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران بايد به نسل جديد معرفي و تبيين شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه لردگان با اشاره به سخن حضرت علي (ع) گفت: اميرالمومنين (ع) مي فرمايند: آدم متقين کساني هستند که در دنيا رفتارش پاک باشد و از ترس خداوند اشک چشمش هميشه جاري است، شبها با آن استغفاري که دارد چنان نوراني است که مانند روز است و کساني اهل بهشت اند که اهل خوبي کردن، استغفار، پرهيزکار و خداترس باشند .

امام جمعه لردگان با گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران ادامه داد: جوانان ما بدانند و مطالعه کنند که در دوران پيش از انقلاب اسلامي، حاکميت و دولت ايران وابسته به بيگانگان بود و مردم هيچ نقشي در تصميمات سياسي و اجتماعي جامعه نداشتند  و همه ي هدفشان اين بود که دين را از مملکت ايران بگيرند آنها کارشان مبارزه با دين خدا بود، قصدشان.

تاج زاد بيان داشت: اين انقلاب مردمي است مسئولين آن توسط مردم انتخاب مي شوند از رهبري معظم گرفته تا خبرگان رهبري، مجلس شوراي اسلامي و رياست جمهوري همه و همه به نحوي توسط مردم انتخاب و منصوب مي شوند يک انقلاب مردمي ديني و اسلامي است و مردم به طور مستقيم سر نوشت خودشان را رغم مي زنند.

وي افزود: يک شخصيتي کم نظير، يک فقيه، فيلسوف و يک عارفي مثل امام (ره) آمد و با همت مردم شجاع کشور ايران همانند شما نمازگزاران يک انقلاب عظيمي را سازماندهي کرد و به برکت خون شهداي انقلاب اين انقلاب به پيروز رسيد.

خطيب جمعه لردگان گفت: امروزه همه ي دنيا  ابن توانستن را از ما ياد گرفتند و مي گويند حکومت جمهوري اسلامي ايران بيش از 30 سال همه ي دنيا دنبال آن هستند تا اين حکومت را برانداز کنند اما، مردم کشور ايران ايستاده اند سربلند و پيروز هستند و  کشورهايي همچون ليبي، سوريه، يمن و بحرين اين توانستن را از ما ياد گرفتند.

وي به خدمات دولت اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال 111 پروژه عمراني روستائي و کلنگ زني در شهرستان لردگان با اعتباري بالغ بر 135 ميليارد تومان به بهره برداري مي رسد اين کم رغمي نيست بايد قدردان نظام باشيم آنچه که از دست ما مسئولين هم بر آيد براي اين مردم کوتاهي نخواهيم کرد در خصوص آب بخش خانميرزا و فلارد و مشکلاتي که وجود دارد انشاالله مسئولين دنبال خواهند.

تاج زاد افزود: ما نمي گوئيم ضعف وجود ندارد ضعف هايي هم هست اما بايد برکات نظام را ديد، همه دنيا عليه ما هستند تحريم کردند ما رشد کرديم ما بايد قدردان شهدا باشيم.


انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 38335

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38335/دستاوردهاي-انقلاب-اسلامي-ايران-نسل-جديد-تبيين-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir