کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جریان فکری خاصی حضور فتنه‌گران در دانشگاه شهید بهشتی را مدیریت می‌کند

خبرگزاری فارس , 21 ارديبهشت 1393 ساعت 13:25

مسئول بسیج دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به حضور ملکیان در این دانشگاه، گفت: حضور فتنه‌گران در دانشگاه شهید بهشتی نمی‌تواند بدون برنامه‌ریزی باشد و به نظر می‌رسد جریان فکری خاصی برنامه‌های دانشگاه شهید بهشتی را مدیریت می‌کند.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد مهدی رمضان‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه بعد از حضور هفته گذشته «محمد خاتمی» در دانشگاه شهید بهشتی، بدون مجوز هئیت نظارت، شاهد هستیم یکی دیگر از عناصر فتنه، که با حضور در تجمع‌های قانونی سال۸۸ در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهور اسلامی ایران بود، اجازه حضور در دانشگاه را پیدا کرده است و قرار است در یک جلسه کاملا هماهنگ شده در دانشکده ادبیات سخنرانی کند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های مصطفی ملکیان در چند دهه گذشته که کاملا بر ضد جمهوری اسلامی ایران و حتی اسلام ناب محمدی است، جای سوال است که چطور مسئولین دانشگاه شهیدبهشتی اجازه حضور چنین کسی را با اندیشه‌های تجدید نظر طلبانه و براندازانه می‌دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی خاطرنشان کرد: درباره حضور محمد خاتمی مسئولین دانشگاه پاسخ مناسبی ندادند و با حضور مصطفی ملکیان گویی قرار است حضور فتنه گران در دانشگاه شهید بهشتی تبدیل به یک رویه شود و باید منتظر بمانیم تا در روزهای آینده دانشگاه تبدیل به جولانگاه سیاسی فتنه گران و تئوریزه کردن برنامه‌های آنان باشد.

وی درباره حضور فتنه گران در دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: قطعا اتفاقات پیش آمده نمی‌تواند بدون برنامه ریزی باشد و به نظر می‌رسد جریان فکری خاصی برنامه‌های دانشگاه شهید بهشتی را مدیریت می‌کند.

رمضان‌زاده گفت: مسئولین دانشگاه که با سهل انگاری و نادیده گرفتن فضای علمی دانشگاه، به سیاسی کاری می‌پردازند و از این طریق فضای دانشگاه را ملتهب می‌کنند باید بگویند چرا به دنبال این هستند که رفت و آمد فتنه گران و دشمنان قسم خورده نظام را تبدیل به یک امر عادی در دانشگاه کنند.

وی تأکید کرد: در صورتی که اقدام عاجل برای لغو برنامه مصطفی ملکیان صورت نگیرد مسئولین دانشگاه باید منتظر پاسخ انقلابی دانشجویان باشند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14395

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14395/جریان-فکری-خاصی-حضور-فتنه-گران-دانشگاه-شهید-بهشتی-مدیریت-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir