کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر هفشجان:

رد پاي آمريکايي ها در تمام فتنه ها مشهود است / تاکيد مقام معظم رهبري بر غير قابل اعتماد بودن آمريکايي ها

16 آبان 1396 ساعت 12:18

امام جمعه شهر هفشجان گفت: ما از اول انقلاب و حتي بعد از انقلاب به اين نتيجه رسيده ايم که آمريکا ماهيت خود را اينگونه روشن مي کند که تنها به دنبال منافع خودش است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام و المسلمين سيد حسن جلالی امام جمعه شهر هفشجان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به اينکه همه ما به واسطه ايثار و از جان گذشتگي هاي شهدا به اين ميراث رسيده ايم گفت: تمام مردم ايران و کساني که ادامه دهنده راه شهدا هستند به اعتبار شهدا، ايثار و از جان گذشتگي آن ها با عزت و سربلندي زندگي مي کنند.

جلالي اظهار کرد: بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري و امام راحل ما زماني پيروز بوديم که در حوزه خودمان پافشاري کرده و عقب نشيني نکرديم.

وي با بيان اينکه ايران وارد مذاکره اي شد که نتيجه آن برجام بود بيان داشت: در اين مذاکره طرفين موظف شدند که يک سري شرايط و ضوابط را رعايت کنند که در اين مذاکره ايران به تمامي تعهدات خود عمل کرد اما در مقابل آيا ما شاهد تعهدات آن ها بوديم؟ آيا آن ها تحريم ها را برداشتند و به وظايف خود در خصوص برجام عمل کردند؟

حجت السلام جلالي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه برويد با آن ها مذاکره کنيد اين يک تجربه است اما من به آن ها هيچ اعتمادي ندارم اذعان داشت: ما از اول انقلاب و حتي بعد از انقلاب به اين نتيجه رسيده ايم که آمريکا ماهيت خود را اينگونه روشن مي کند که تنها به دنبال منافع خودش است.

آمريکا از اول انقلاب تاکنون تنها به دنبال منافع خود بوده است

امام جمعه هفشجان با اشاره به اينکه هرجايي که بر ضد ايران و عليه ايران است آمريکا آن را تاييد مي کند گفت: نبايد بگذاريم طرز تفکر آمريکايي در بين مردم ما حاکم شود.

وي با اذعان بر اينکه هرجا يک فتنه به پا شده است دست آمريکا در آن مشهود بوده و تعداد جناياتي که کرده به بيش از صد مورد رسيده است بيان داشت: آمريکا هميشه در حال دبه درآوردن است، بنابراين روي حرفهاي آمريکايي ها نمي توان اعتمادي کرد.

حجت السلام جلالي با اشاره به اينکه برجام يک مسئله بي خاصيت است عنوان کرد: ايران به تعهدات خود عمل مي کند اما این ها عمل نمي کنند.

وي با اينکه متاسفانه روز به روز مشکلات اقتصادي و بيکاري در کشور افزايش پيدا مي کند عنوان کرد: برخي از سرمايه گذاران وارد کشور ما مي شوند اما ورود آن ها هيچ دردي را از دردهاي جوانان ما درمان نکرده است.

مسئولين از توليدات داخلي حمايت کنند

حجت السلام جلالي اظهار کرد: اين روزها بهترين مواد در کشور خودمان توليد مي شود پس چرا بايد از کشورهاي خارجي برخي مواد را تامين کرد.

وي يادآور شد: اينها بيشتر به دنبال منافع خود هستند تا به دنبال چيز ديگر باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 36995

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36995/رد-پاي-آمريکايي-تمام-فتنه-مشهود-تاکيد-مقام-معظم-رهبري-غير-قابل-اعتماد-بودن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir