کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی بیانیه‌ای:

بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری حمایت خود را از سخنان نماینده ولی‌فقیه این استان اعلام کرد

14 بهمن 1394 ساعت 14:01

بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري بيانيه‌اي در حمايت از سخنان نماينده ولي‌فقيه منتشر کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري بيانيه‌اي در حمايت از سخنان نماينده ولي‌فقيه منتشر کرد.
متن بيانيه به شرح ذيل است:

بسمه تعالي

در عرصه فرهنگ، بنده به معناي واقعي کلمه، احساس نگراني مي‌کنم و حقيقتاً دغدغه دارم. اين دغدغه از آن دغدغه هايي است که آدمي به خاطر آن، گاهي ممکن است نصف شب هم از خواب بيدار شود و به درگاه پروردگار تضرع کند. من چنين دغدغه اي دارم. البته در سخنراني ها، از اين دغدغه با مردم نخواهم گفت، اما نمي شود به شما نگويم. شما خودتان دست اندر کاران فرهنگي هستيد و بايد از اين دغدغه ي من خبر داشته باشيد.

(امام خامنه اي مد ظله العالي) درحکومت اسلامي زمامداران نقش اساسي براي آموزش دين و مسايل ديني و بالا بردن فرهنگ ديني مردم دارند و بايد تمام همت خود را به کار ببندند تا طرح ها و برنامه هايي را تدوين کنند که عموم مردم را به سمت دين و دين باوري و همچنين بالا بردن سطح فرهنگ ديني سوق دهند. در واقع زمامداران شرايط را براي مردم فراهم مي کنند تا انتخاب مسير بهشت، براي آنها راحت تر و سهل تر از انتخاب مسير جهنم باشد و اگر خداي ناکرده مسئولي در دستگاه حاکميت اسلامي برنامه و طرحي را تدوين کند که مردم در راه انتخاب بهشت دچار سختي و دشواري شوند خيانتي است به جامعه ي مسلمين و واي به وقتي که مسئولي نه تنها مسير را براي بهشت هموار نمي کند بلکه مسير را براي ورود به دوزخ فراهم کند اين مصيبت بزرگي است که بر جامعه ي مسلمين وارد مي شود. لذا مسئولين تمام همت خود را بکار ببندند تا هر چه در توان دارند مسير را براي پيشرفت و سعادت مردم مهيا کنند. و خداي نا کرده قصوري در اين امر ديده نشود.

در خطبه هاي نماز جمعه ي شهرکرد شاهد بوديم که نماينده ي محترم ولي فقيه و امام جمعه ي محبوب شهرمان نکته اي بسيار مهم در خصوص نوع استفاده ي از فرهنگسراي شهرکرد را به مسئولين فرهنگي استان تذکر دادند و متاسفانه شاهد آن هستيم که اين مرکز بزرگ فرهنگي به جاي اينکه محل اشاعه ي امور فرهنگي ديني و الهي و ترويج سبک زندگي ايراني اسلامي با تکيه بر هنر اصيل انقلابي و اسلامي باشد به محل اشاعه ي موسيقي هاي لهو و لعب و تئاتر هاي غير اخلاقي تبديل شده است.

آيا فرهنگسراي بزرگ شهرکرد با بودجه ي بيت المال مسلمين ساخته شده تا در آن موسيقي هاي لهو و لعب اجرا گردد؟آيا کار فرهنگي يعني ترويج تغنيات غير اخلاقي در جامعه؟آيا در شرايط فعلي و اقتصادي، درآمد مردم بايد صرف پرداخت بليط هاي گران قيمت کنسرت ها و تئاتر هاي غير اخلاقي گردد. پس وظيفه ي مسئولين در قبال دين مردم چه مي شود.

بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري ضمن حمايت بي وقفه از نماينده ي محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه ي محترم و محبوب شهرکرد و بر حکم وظيفه از باب امر به معروف و نهي از منکر از همه ي مسئولين استاني خصوصاً برنامه ريزان عرصه ي فرهنگي مي خواهد نه تنها از اجراي کنسرت هاي غير اخلاقي و تئاتر هاي بي معني پرهيز کنند بلکه شرايط را براي فعاليت فرهنگي مبتني بر دين اسلام مهيا نمايند. و به مشکلات فرهنگي و اخلاقي که متاسفانه جامعه در گير آن است بپردازد.

بسيج دانشجويي استان آمادگي دارد تا پيشنهاد هاي خود را براي برنامه هاي غني فرهنگي و هنري با طراحي سبک زندگي ايراني اسلامي و ارائه ي هنر اصيل هنرمندان مستعد را به مسئولين امر ارائه نمايد.

سايه ي امام خامنه اي مد ظلله العالي تا ظهور امام زمان (عج) مستدام باد
شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري
۱۴/۱۱/۹۴
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27175

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27175/بسیج-دانشجویی-چهارمحال-بختیاری-حمایت-خود-سخنان-نماینده-ولی-فقیه-این-استان-اعلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir