کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت نیرو تحت تأثیرلابی ها:

صداقت وشفافیت دروزارت نیرو وجود ندارد/ رییس جمهورواردشود

22 فروردين 1393 ساعت 11:52

صداقت و شفافیت در وزارت نیرو نه در دولت قبل وجود داشت و نه در دولت فعلی به آن توجه می‎شود و ضروری است تا رییس جمهور جلوی رفتارهای دوگانه وپروژه های غیرقانونی آب را بگیرد.


به گزارش جهانبین نیوز، سید سعید زمانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر وزیر نیرو در استان اصفهان اظهار کرد: انتظار می‎رفت وزیر نیرو نسبت به مصوبات جلساتی که با حضور مسئولان دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و سایر مقامات کشور مصوب شد صادقانه برخورد کند.

وی افزود: این رفتارهای دوگانه وزیر نیرو حاکی بر این است که وی تحت تاثیر لابی‌ها و جریان‌های استان همجوار قرار دارد و این تاثیر بسیار منفی دارد و ما از رئیس جمهور انتظار داریم از وقوع چنین رفتارهای دوگانه و غیرقانونی جلوگیری کند.

زمانیان تصریح کرد: صداقت و شفافیت در وزارت نیرو نه در دولت قبل وجود داشت و نه در دولت فعلی به آن توجه می‎شود و ضروری است تا برای رفع این مسئله دولت اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید شفاف و صریح جلوی زیاده‌خواهی ها و پروژه های غیرمعقول را بگیرد.

زمانیان با اشاره به طرح های جایگزین برای تامین آب فلات مرکزی استان، اظهار کرد: انتقال آب از خلیج فارس و دریای خزر و استفاده از دستگاه های آب شیرین کن می تواند طرح جایگزین خوبی در این رابطه باشد.

وی با بیان اینکه حفر تونل خط قرمز چهارمحال و بختیاری است، گفت: با هرکس بخواهد این خط قرمز را نادیده بگیرد به شدت برخورد می شود.

زمانیان مردم را پشتوانه نظام و مسئولان دانست و افزود: اگر از طریق راهکارهای قانونی و کارشناسی به نتیجه نرسیدیم مردم وارد میدان می شوند و از حقوق خود دفاع می‎کنند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13675

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13675/صداقت-وشفافیت-دروزارت-نیرو-وجود-ندارد-رییس-جمهورواردشود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir