کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول فوريتهاي پزشکي 115:

کاهش چشمگير تصادفات جاده اي در شهرستان بن

13 دی 1395 ساعت 14:05

مسئول فوريتهاي پزشکي 115 شهرستان بن از کاهش فوت ناشي از تصادفات جاده اي در سال 95 به نسبت سالهاي قبل در شهرستان بن خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ،رحمت الله سليمي مسئول فوريتهاي پزشکي ۱۱۵ شهرستان بن در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر ضمن اشاره به کاهش تصادفات جاده اي در سال ۹۵ به نسبت به سالهاي قبل در شهرستان بن گفت :در سال 95 تصادفات جاده اي به صورت چشمگيري کاهش يافته و هم چنين در صورت بروز تصادفات خوشبختنانه آسيب هاي وارده بسيار جزئي و خفيف بوده است.


وي با بيان اينکه در چند سال گذشته روند ميزان تلفات ناشي از تصادفات جاده‌اي کاهشي بوده است، اظهار داشت:با دوبانده شدن جاده بن-شهرکرد ، همچنين حضور مداوم پليس راه جهت کنترل سرعت و جلوگيري از تخلفات رانندگي ، هم چنين سرعت گير هاي نصب شده و رفع نقاط حادثه خيز و اصلاح جاده ميزان تصادفات کاهش چشمگيري داشته است.

سليمي افزود :خوشبختانه بيشتر ماموريت هاي ۱۱۵ شهرستان بن مربوط به بيماري قلبي و سکته ها و بيماري هاي ديابت و .... هستند.

مسئول فوريتهاي پزشکي ۱۱۵ شهرستان بن اولين و مهمترين اقدام در برخورد با حادثه ديدگان سوانح رانندگي را تماس با شماره تلفن ۱۱۵ و ارايه ادرس دقيق محل حادثه به اپراتورهاي مرکز دانست و يادآور شد: در تماس با مركز اورژانس با حفظ خونسردي كامل تمام اطلاعات مورد نياز از جمله نام دقيق خود و آدرس دقيق محل حادثه را اعلام كنيد.



انتهاي پيام1022ج /520ز


کد مطلب: 32520

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32520/کاهش-چشمگير-تصادفات-جاده-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir