کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

دشمن بيکار ننشسته و هر بار به فکر توطئه‌اي است

18 خرداد 1397 ساعت 15:38

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته لردگان گفت: دشمن بيکار ننشسته است و هر بار به فکر توطئه اي است، لازم است سطح آگاهي، دانش و بينش خود را بالا ببريم تا بتوانيم جلوي توطئه هاي دشمن سربلند باشيم.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با توصيه به روزها و شب هاي باقي مانده ماه مبارک رمضان گفت: در روزهاي پاياني نهايت استفاده را داشته باشيد، انس با قرآن و دست‌گيري از فقرا و بيچارگان که سفارش ائمه ما هستند را فراموش نکنيد و به نحوی استفاده کنيد از اين چند شب که وقتي ماه مبارک رمضان تمام شد غبطه نخوريم.

وي ضمن تقدير و تشکر از مردم شهرستان لردگان به جهت حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس گفت: روز قدس روز ايستادگي و مقاومت در برابر زورگويان و مستکبران و روز دفاع از مردمي است که عده اي مي‌خواهند به زور انها را از سرزمين مادري خود بيرون کنند.

تاج زاد گفت: دشمن بيکار ننشسته است و هر بار به فکر توطئه اي است و لازم است ما سطح آگاهي، دانش و بينش خود را بالا ببريم تا بتوانيم جلوي توطئه هاي دشمن سربلند باشيم.

وي افزود: ان شاالله روزي پيروزي فلسطين را جشن خواهيم گرفت و به همه نشان خواهيم داد که حق و حقيقت هميشه پيروز است و ظلم هيچگاه باقي نخواهد ماند.

تاج زاد در پايان به 20 خرداد شهادت آيت الله سعيدي و 22 خرداد رحلت علامه مجلسي نيز اشاراتي داشتند.

انتهاي پيام1026ج /630ل


کد مطلب: 39460

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39460/دشمن-بيکار-ننشسته-بار-فکر-توطئه-اي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir