کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس داوری بازی استقلال -نساجی؛

قضاومت بی نقص داور چهارمحالی /قضاوت داور در اکثر صحنه های مهم بازی به درستی انجام شد

29 مهر 1396 ساعت 9:07

سعید مظفری زاده عملکرد داوری بازی استقلال – نساجی را خوب ارزیابی کرد و معتقد است بازیکن نساجی به دلیل انجام خطای خطرناک باید اخراج می شد.


به گزارش حوزه ورزش جهانبین نیوز،سعید مظفری زاده کارشناس داوری کشورمان در خصوص نحوه قضاوت موعود بنیادی فر در دیدار استقلال – نساجی  گفت: داور در نیمه اول مشکل خاصی برای قضاوت نداشت؛ اما با افزایش هیجان بازی در نیمه دوم شرایط تغییر کرد.

وی افزود: بنیادی فر سعی کرد با دوندگی های خود به صحنه ها نزدیک باشد و حرکتی از دید او پنهان نماند که در این راه موفق بود. قضاوت داور در اکثر صحنه های مهم بازی به درستی انجام شد و توانست اشراف دقیقی به بازی داشته باشد.

و اما کارشناسی داوری:

دقیقه ۵۵: محبوب مجاز بازیکن نساجی به دلیل اعتراض به داور به درستی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۵: اعتراض های پاشازاده با اخراج به موقع او همراه شد؛ ولی حرکات غیرحرفه ای این مربی باعث شد جو بازی برای دقایقی ملتهب شود.

دقیقه ۶۸: حرکت خطرناک مدافع نساجی که با کف پا روی پای بازیکن استقلال رفت، می بایست با کارت قرمز جریمه می شد که این صحنه از چشمان بنیادی فر دور ماند.

دقیقه ۹۴: سرنگونی مهاجم نساجی درون محوطه جریمه استقلال که به زعم بازیکن باید ضربه پنالتی اعلام می شد، توسط بنیادی فر به درستی شبیه سازی تشخیص داده شد و در ادامه کارت زردی که به دلیل اعتراض دریافت نمود، کاملا به حق بود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 36733

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36733/قضاومت-بی-نقص-داور-چهارمحالی-قضاوت-اکثر-صحنه-های-مهم-بازی-درستی-انجام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir