کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه در استان چهار محال و بختياري:

مسئله دشمن شناسي ضرورت امروز جامعه است

سایت خبری سلام لردگان , 11 آبان 1396 ساعت 14:57

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در مراسم يادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهيد شهرستان لردگان گفت: يکي از ضرورت هاي مهم امروز ما مسئله دشمن شناسي است، اگر دشمن را شناختيد فريب و توطئه هاي دشمن را نخواهيد خورد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد صبح امروز در مراسم يادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهيد شهرستان لردگان گفت:  يکي از ضرورت هاي مهم امروز ما مسئله دشمن شناسي است که بارها مقام معظم رهبري به اين نکته توجه ويژه اي داشته اند و فرمودند: دشمن شناسي خود را قوي کنيد، اگر دشمن را شناختيد فريب و توطئه هاي دشمن را نخواهيد خورد.

وي افزود: هم بايد دشمن را شناخت و هم بايد مکر و حيله هاي دشمن را دانست.

حجت الاسلام نکونام بيان داشت: امروز در مسير ما آمريکا به عنوان شيطان بزرگ ياد شده است، همانطور که خداوند منان در قرآن مجيد مي فرمايد: از شيطان (ابليس) بر حذر باشيد، همين دستور را هم مي دهد که از آمريکا و استکبار نيز بر حذر باشيد.

وی در ادامه افزود: وقتي يک مقايسه بين ابليس و آمريکا انجام مي دهيم به چند نکته مي رسيم، ابليس و آمريکا هر دو در منيت و غرور هستند، هر دو حيله گر و مکارند، هر دو با دين شما مي جنگند، ابليس و آمريکا در تامين منافع خودشان از انواع تهديد استفاده مي کنند، هر دو دشمني و شيطنتشان ادامه دار است و  هر دو امر به فساد و فحشا مي کنند.

نکونام ادامه داد: لذا آنچه مهم است برادران و خواهران گرامي اينست که؛ بدانيم دشمن ما، دشمن است و همانطور که خداوند منان در قرآن مجيد مي فرمايد: از شيطان بر حذر باشيد، همين دستور را هم مي دهد که از آمريکا و استکبار نيز بر حذر باشيد و بدانيد تا زماني که ما پيرو مکتب اهل بيت (ع) و مکتب قرآن هستيم و بر آن ايستادگي کنيم آنها هيچ کاري بر عليه ما نمي توانند انجام دهند چون کيد شيطان و ( آمريکا) هميشه ضعيف است.

نماينده ولي فقيه در استان در ادامه به مسئله ولايت اشاره کرد و گفت: مسئله ولايت و شاخصه ولايت را جدي بگيريد و هشياري، بصيرت و توجه به ولي امر را سر لوحه کار هاي خود بدانيد.

حجت الاسلام نکونام در پايان ضمن تشکر از برگزارکنندگان يادواره 286 شهيد شهرستان لردگان افزودند: در آستانه 13 آبان ماه و در آستانه اربعين حضرت ابا عبد الله (ع) قرار داريم، حضور در صحنه 13 آبان بايد کاملا مردمي و با حضور حداکثري در راهپيمايي 13 آبان حاضر شويم.

انتهاي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 36913

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36913/مسئله-دشمن-شناسي-ضرورت-امروز-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir