کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پایان ۶ مرحله رقابت؛

تیم هیئت شهرکرد قهرمان لیگ تیراندازی چهارمحال و بختیاری شد

21 آبان 1397 ساعت 10:23

تیم هیئت تیراندازی شهرکرد عنوان قهرمانی نخستین لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه چهارمحال و بختیاری را از آن خود کرد.


به گزارش  جهانبین نیوز؛ در پایان لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه این استان و پس از چهار ماه رقابت میان ۸۴ ورزشکار از شش تیم، تیراندازان هیئت تیراندازی شهرکرد توانستند در مجموع با کسب ۳۶ امتیاز عنوان قهرمانی نخستین لیگ تیراندازی چهارمحال و بختیاری را به نام خود ثبت کند.

تیم هیئت تیراندازی بروجن هم پس از تیم شهرکرد با ۲۹ امتیاز به مقام دوم لیگ رسید و تیم شرکت ملی پخش فرآورده‌ای نقتی منطقه چهارمحال و بختیاری با کسب ۲۵ امتیاز جایگاه سومی را به خود اختصاص داد.

همچنین در رده‌بندی انفرادی لیگ تیراندازی استان و در رشته تفنگ، آرزو امانی از تیم هیئت شهرکرد، نجمه چگاه از تیم هیئت بروجن و گلناز فلکی از تیم هیئت شهرکرد موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

اکبر سلطانی فر و نفیسه رئیسی، دو ورزشکار تیم هیئت تیراندازی شهرکرد هم موفق شدند مقام‌های اول و دوم رشته تپانچه را از آن خود کنند. در این رشته سمیرا پرسته، تیرانداز هیئت بروجن به مقام سومی رسید.

نخستین لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه چهارمحال و بختیاری از نیمه مرداد امسال با حضور تیم‌های تیراندازی هیئت شهرکرد، هیئت بروجن، ایثار بروجن، ایثار شهرکرد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری و باشگاه امام محمدباقر (ع) تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) آغاز شد و جمعه، ۱۸ آبان ماه با برگزاری آخرین مرحله به پایان رسید.

گفتنی است، مراسم اختتامیه و اهدای هدایا و نشان‌های قهرمانی بخش انفرادی و تیمی نخستین دوره لیگ تیراندازی چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استانی و پیشکسوتان تیراندازی به‌زودی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40774

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40774/تیم-هیئت-شهرکرد-قهرمان-لیگ-تیراندازی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir