کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسیدگی به محرومیت‌ها در چهارمحال و بختیاری وقتی برای سیاسی‌بازی باقی نمی‌گذارد

22 آبان 1396 ساعت 17:56

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: استان ما به شدت نیازمند خدمت مسئولان است و فضای حاکم در استان فضای همدلی و همراهیست، باید همه در کنار یکدیگر به سمت آباد کردن استان پیش رویم و بکوشیم نگاه جامعی داشته باشیم، اگر استاندار در این استان بخواهد مشکلات را حل کنند وقتی برای سیاسی بازی باقی نخواهد ماند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان در آئین تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هدف امروز نظام جمهوری اسلامی این است که انسان ها بتوانند همه تعلقات دنیوی را از درون خود دور کنند و هر کس از این هدف دور شود باخته است.

وی با بیان اینکه زلزله ای که در روز گذشته رخ داد یک امتحان و آزمون الهی بود افزود: خداوند در این آزمون به مردم و مسئولین توفیق داده که بتوانند سرافراز بیرون بیایند.

نکونام بیان داشت: ما مرحله به مرحله در آزمون الهی هستیم، پست ها و مسئولیت هایی که به ما سپرده می شود آزمون الهی است، همه ما به گونه ای نماینده نظامی هستیم که محتوایش مردمی و ولاییست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وقتی صحبت از نظام می شود منظور مردم، اسلام، قرآن و دین است یادآور شد: مسئولین نمایندگانی هستند که چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم انتخاب شده، در هر صورت باید پاسخگوی مردم در روز قیامت باشند.

وی ادامه داد: آن ها باید حق مسئولیت را به خوبی ادا کرده باشند، امروز کشور به کار و برنامه نیازمند است، هر کس در هر جایگاهی که هست باید با تعهد برنامه‌ها را پیش ببرد.

نکونام مشکل عمده کشور را سیاسی‌بازی عنوان کرد و ادامه داد: برخی در کشور به دسته های سیاسی تقسیم شده اند و هر کدام جناح سیاسی خود را دست گرفته است، که این نوع مدیریت نمی تواند حق نظام را ادا کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر ضایعه ای در کشور داریم علت عمده آن بازی های سیاسی است خاطرنشان کرد: سلایق باید در کنار هم بنشیند، همه ما ازمردم نمایندگانی داریم تا هدف نظام جمهوری اسلامی را محقق کنند که لازمه آن دین است.

نکونام افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ "ما خارج از بازی ها و گرایش های سیاسی تصمیم می گیریم" و اگر کسی توانست این شیوه را دنبال کند خداوند به او حکمت می دهد.

وی با بیان اینکه استان ما به شدت نیازمند خدمت مسئولان است تاکید کرد: فضای حاکم در استان ما فضای همدلی و همراهیست و همه در کنار یکدیگر به سمت آباد کردن استان پیش می رویم، بکوشیم نگاه جامعی داشته باشیم بنده در اسرع وقت اقبال عباسی را به مناطق محروم برده و ایشان را از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می کنم که اگر ایشان بخواهند این مشکلات را حل کنند وقتی برای سیاسی بازی نمی ماند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بهتر است استاندار را کمک کنیم برای خدمت کردن، هستند کسانی که استاندار به دنبال سیاسی بازی بکشانند که اینها همه یک فاجعه است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37084

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37084/رسیدگی-محرومیت-ها-چهارمحال-بختیاری-وقتی-سیاسی-بازی-باقی-نمی-گذارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir