کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري:

غفلت مسئولین از اجرایی شدن قوانین حجاب و عفاف خیانت است

22 تير 1395 ساعت 10:14

مسئول سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري گفت:در زمينه حجاب و غفاف قوانين بسيار زيادي وجود دارد و مسئولين هم بنا به هر دليلي اين قوانين را اجرا نمي کنند ،ولي نهايت اين ها رو به پاي غفلت ميگذاريم،اما در بعضي موارد متاسفانه بالاتر از اين بحث است و بحث خيانت مطرح مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز ،دکتر احمدرضا بسيج مسئول سازمان بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري در گفت و گوي اختصاصي با زنگ خبر گفت: آنچه که دريک جامعه انساني سالم مهم است برخوداري از دو ارزش عفت و غيرت است که عفت و غيرت هم براي آقايان و هم براي خانم ها مي باشد و عفت در خانم ها و غيرت بيشتر در مردان ظهور دارد.

بسيج تصریح کرد: يکي از لوازم عفيف بودن پوشش مناسب در جامعه ما است.

وي گفت : آنچه که درست است ما بايد برخوردار از عفاف و غيرت باشيم؛ بانوان بايد از عفت برخودار باشند تا بتوانند پاسدار و پاسبان ارزش وجودي خودشان باشند چون ارزش وجودي زن، در همراه شدن با داشته هاي يک مرد ميتواند کمالي را حاصل کند که موجب يه زندگي طيبه در دنيا و زندگي سعادتمند در آخرت باشد.

این کارشناس مسائل خانواده گفت: در آقايان غيرت بيشتر ظهور دارد، مي تواند پاسبان وپاسدار نظام ارزشي خانواده باشد که پاسبان همسر خودش، همراه خودش و همبستر خودش باشد تا او بتواند با خيال آسوده به کار و وظايف مهم مادري در خانواده بپردازد.

دکتر بسيج افزود: اگر غيرت و عفت از زنان و مردان گرفته شود حتي پوشش هم ديگر به درد نميخورد يعني اينکه اگر پوشش خوب و مناسب باشد ولي در خفا غيرت و عفت نباشد جامعه به سعادت و سلامت نمي رسد.

وی خاطر نشان کرد: تمام همت دولت مردان و مفسيرين آيات الهي، تبيین و توضيح اين دو مقوله باشد باز هم کم است و جاي کار بسياري دارد.

دکتر بسيج ضمن اشاره به اينکه تمامي تلاش دشمن هاي ما هم در راستاي از گرفتن عفت و غيرت از زنان و مردان مسلمان است افزود: وقتي که عفت و غيرت از بين رفت مي توان به راحتي تمامي منابع و معادن ذهني و غيرذهني، طبيعي و غيرطبيعي را از دست ملت ها گرفت.

وي گفت: خوشبختانه ما به دليل پيروي از اهل بيت (ع)تاکنون مقاومت زيادي در حفظ ارزش هاي خودمان داشتيم و ما تاکنون توانستم اين راه را ادامه بدهيم، اما دشمن تبليغات و تلاش هاي بسيار انجام داده تا اين راه ادامه پيدا نکند.

بسیج با بیان اینکه روزي که براي ما به عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاري شده است براي يادآوري این نکته است که ما براي مقابله با اين دو ارزش دشمناني داريم که بايد در مقابل تلاش هاي آنها محکم و استوار بايستيمگفت: در زمينه حجاب و عفاف قوانين بسيار زيادي وجود دارد و مسئولين هم بنا به هر دليلي اين قوانين را اجرا نمي کنند.

وی افزود: نمي خواهيم کسي رو متهم بکنيم ولي نهايت اين ها رو به پاي غفلت ميگذاريم،اما در بعضي موارد متاسفانه بالاتر از اين بحث است و بحث خيانت مطرح مي شود و در اجرا نشدن اين موارد متاسفانه آسيب ها فراواني در حوزه فرهنگ و سياست و اقتصاد و ديانت هم به کشور و هم به جامعه وارد مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 29344

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29344/غفلت-مسئولین-اجرایی-شدن-قوانین-حجاب-عفاف-خیانت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir