کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلاعیه بسیج رسانه استان به مناسبت روز جهانی قدس؛

امپریالیسم رسانه ای در خدمت جنایات رژیم صهیونیستی است

2 مرداد 1393 ساعت 11:39

سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه، کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی پناه و بی دفاع فلسطینی در ماه ضیافت الهی را محکوم کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، در اطلاعیه سازمان بسیج رسانه استان به مناسبت روز جهانی قدس، آمده است: روز قدس از ابتکارات بی نظیر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که توانست، یاد و خاطره ملت فلسطین را تا همیشه جاودانه کند تا هر بار این طوفان عظیم الهی با قدرتی بیشتر برای در هم کوبیدن خانه عنکبوت صهیونیستی به جلو حرکت کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رحمت و رضوان خدا بر امام بزرگوار ما که این روز را به عنوان روز دفاع از ملت فلسطین معین کردند. ان‌‌شاءالله روز قدس همه مردم ما و امیدواریم بخش عظیمی از مردم کشورهای اسلامی از این فرصت استفاده کنند و حق مردم فلسطین را ادا کنند و ان‌شاءالله دولت‌های مسلمان هم به وظیفه بزرگ خودشان که کمک به دولت حماس در فلسطین و کمک‌ به ملت فلسطین است، عمل کنند.» امام خامنه ای(مدظله العالی)

این بیانیه می افزاید: بار دیگر تجلی خانه رمضان در انتهای راه آسمانی‌اش، به لحظه رسالت قدسی برای رهایی بشریت رسیده و در این فراز «قدس» حرف اول و آخری است که هیچ کیدی نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند. اما امسال در حالی به استقبال روز قدس، روز اسلام و روز ارزش‌های انسانی می‌رویم که صهیونیست ها هر روز تعداد زیادی از فرزندان سرزمین مقاومت(غزه) را به خاک و خون می کشند.

در بخش دیگر بیانیه بسیج رسانه، آمده است: این روزها بی تردید امپریالیسم رسانه ای را باید شکل مدرنی از امپریالیسم قلمداد کرد که خاستگاه آن رژیم صهیونیستی می باشد که با ژستی به ظاهر دوستانه با انحراف افکار عمومی جهان و جهت دادن به تفکر و اندیشه ملت ها به دنبال تربیت انسانهایی هستند که فاقد هر گونه تعقل و تفکرباشند.

امروزه خیزش نفوذ همه جانبه موج فراگیر امپریالیسم رسانه ای در ابعاد نژادی، ملی و دینی در بین کشورهای عربی- اسلامی رسوخ یافته و تا جزئی ترین شئونات اجتماعی و فردی اقوام مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است. شبکه های رسانه ای که خیلی راست دروغ می گویند و نمونه ی بارز آن را در جریان هولوکاست می توان اشاره نمود که مدعی هستند شش میلیون یهودی در اردوگاه های آلمان نازی سوزانده شده اند و این خود یکی از بزرگترین دروغ های تاریخی است که به خورد افکار عمومی جهان داده اند و به این واسطه فلسطینیان را مورد اذیت و آزار قرار داده و اگر مورخ یا متخصصی بخواهد این مسئله را مورد پرسش گری عالمانه و ناقدانه قرار دهد به شدت مورد مواخذه قرار می دهند و آن را سرکوب می نمایند.

در پایان این بیانیه تأکید شده: سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال وبختیاری در پایان ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق طلب جهان، جامعه رسانه ای کشور و بالاخص فرهیختگان و فعالان رسانه ای استان برای حضور گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال با توجه به حوادث و رخدادهای اخیردر مقایسه با سالهای گذشته، اعلام می نماید: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه می باشد."

انتهای پیام/


کد مطلب: 16429

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16429/امپریالیسم-رسانه-خدمت-جنایات-رژیم-صهیونیستی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir