کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با صدور پیامی

قدرداني استاندار از حضور مردم در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت"

18 دی 1396 ساعت 10:13

استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي از حضور مردم استان در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت" قدرداني کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامیاز حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

مردم چهارمحال و بختياري با حضور خود در اين راهپيمايي بزرگ سيلي محکمي به صورت آشوبگران و مشت محکمي بر دهان ايادي استکبار جهاني زدند.

مردم انقلابي، متدين و شهيدپرور چهارمحال و بختياري همانند ساير صحنه هاي تاريخي ايران اسلامي باز هم به ميدان آمدند تا حضور پرشکوه خود طرحي ديگر از دسيسه هاي استکبار جهاني را شکست دهد.

حضور مردم چهارمحال و بختياري در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت" ۱۷ دي ۱۳۹۶ عليه آشوبگران و اغتشاشگران اخير و در دفاع از نظام جمهوري اسلامي، آرمان هاي امام خميني (ره)، تجديد پيمان با مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و بيعت با شهداء بار ديگر پايه هاي استکبار جهاني را به لرزه درآورد.

خروش دلاورمردان و شيرزنان چهارمحال و بختياري خط بطلاني بر تمامي نقشه هاي پليد استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا، اسرائيل و نوکران آن ها مانند عربستان سعودي کشيد.

مردم ايران و چهارمحال و بختياري پشتوانه اي محکم و براي نظام، جمهوري اسلامي و انقلاب هستند که هيچ توطئه اي نمي تواند بين آنان اندک سستي اي ايجاد کند.

به همين منظور اينجانب از حضور آگاهانه، با بصيرت، پرشکوه و ارزشمند مردم چهارمحال و بختياري در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت" عليه آشوبگران و اغتشاشگران اخير و خروش آنان عليه استکبار جهاني قدرداني مي کنم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37949

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37949/قدرداني-استاندار-حضور-مردم-راهپيمايي-بزرگ-شکوه-وحدت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir