کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار نقدی:

کسانی که در مورد هسته ای در ذهن مردم تردید به وجود آوردند معذرت خواهی کنند

21 دی 1395 ساعت 9:37

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر زمانی تردید کردیم چرا ولایت‌ فقیه تصمیم به انجام مذاکره گرفتند، از مسیر شهدا فاصله گرفته‌ایم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای مسیری بود که انتخاب کردیم اما برخی گمان می‌کنند اگر از مواضع خود در انرژی هسته‌ای کوتاه بیاییم معیشت مردم بهبود می‌یابد؛ بنابراین ولی‌فقیه اندکی در مسیر، دستور توقف می‌دهند تا این افراد هم به قافله برسند و دوباره مسیر را پی بگیریم.

وی با بیان اینکه نرمش قهرمانانه برای پایان‌دادن به تردیدها بود، تصریح کرد: این توقف برای این بود که همه به مسیر بپیوندند و به این ترتیب نهضت را ادامه دهیم و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

معاون سپاه اینکه برای انسان سفیه هم مشخص شد آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و از مواضع استکباری خود کوتاه نمی‌آید، اظهار کرد: افرادی که سخن از برداشته‌شدن تحریم‌ها با توقف فعالیت‌های هسته‌ای به میان می‌آوردند، اکنون باید شرمنده باشند و از مردم عذرخواهی کنند که در ذهن مردم تردید ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز مذاکرات هسته‌ای، آمریکا به طور میانگین ماهی یک قانون علیه کشورمان به تصویب رسانده است، تأکید کرد: امروز همه متوجه شده‌اند که آمریکا به قول‌ خود متعهد نیست؛ به طوری که عملکرد آمریکا این‌گونه جلوه می‌کند که کنگره تنها برای تصویب قانون علیه ایران ایجاد شده است.

نقدی خاطرنشان کرد: دشمنان ماجراهایی روانی را برای خسته‌کردن مردم از انقلاب و القای شکست انقلاب درست می‌کنند، هرچند خوشبختانه تا کنون ناکام مانده‌اند.

وی با تأکید بر عدم توجه به یأس‌هایی که توسط دشمنان در جامعه ما پراکنده می‌شود، تصریح کرد: امروز باید موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب را در گوشه و کنار مانند حلب دید و مأیوس نشد.

نقدی با بیان اینکه خداوند همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است، یادآور شد: مردم ایران همواره با اخلاص، راه خدا و خواسته‌های او را دنبال کرده‌اند و پس از پشت سر گذاشتن سختی‌های بسیار امروز به پیروزی‌های بزرگی دست یافته‌اند.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به حضور یک تیم از آمریکای لاتین برای یادگیری کارکرد بسیج در ایران اظهار کرد: این افراد قرآن آموخته بودند و به علت ایستادگی و موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران، اسلام و پیامبر (ص) را پذیرفتند و ایستادگی ملت ایران در مقابل آمریکا را ستایش می‌کردند.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش شهدا را بالاترین اسوه‌های انسانیت دانست چرا که شهدا حقیقت هستی را دریافته و مسیر درست زندگی را برگزیدند و به راهنمای همه انسان‌ها بدل شدند.

وی گفت: شهدا در غبار و فضای مه‌آلود راه صحیح را برگزیدند و به بالاترین قله‌های انسانیت دست یافتند چرا که بالاترین نقطه خوبی شهادت در راه خداست.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به وصیت‌نامه شهید احمدی‌روشن اشاره کرد و افزود: شهید احمدی‌روشن اعلام می‌کند روی از مخالفان انقلاب و ولی‌فقیه برمی‌گرداند و شکرگزار زندگی در لوای حکومت اسلامی است و توصیه می‌کند نسبت به آمریکا و خدشه وارد کردن به جایگاه ولی‌فقیه هوشیار باشیم به طوریکه هشت سال در مقابل دنیا از کشور و دین خود دفاع کردیم و جوانان بسیاری نیز شهید، جانباز و یا اسیر شدند اما وقتی ولی‌فقیه از پذیرش قطعنامه سخن گفتند، هیچ فردی خواستار ادامه جنگ نبود و این یعنی ولایتمداری.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به انرژی هسته‌ای بهترین سرمایه‌های کشور چون شهیدان شهریاری و احمدی‌روشن را که هنوز به درستی نشناخته‌ایم، تقدیم کردیم، خاطرنشان کرد: اگر زمانی تردید کردیم چرا ولایت‌فقیه تصمیم به انجام مذاکره گرفتند، از مسیر شهدا فاصله گرفته‌ایم.

نقدی با تأکید بر اینکه همواره باید به سخنان ولی‌فقیه گوش سپرد، عنوان کرد: در فرمایشات ولی‌فقیه نباید تردید کرد چرا که هدف، رسیدن به اهداف متعالی است و امکان دارد در راه، شیوه‌های مختلفی به‌کار گرفته شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 32629

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32629/کسانی-مورد-هسته-ذهن-مردم-تردید-وجود-آوردند-معذرت-خواهی-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir