کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار هفشجان خبر داد

​اجرای 40 درصد شبکه فاضلاب شهري در هفشجان

19 اسفند 1396 ساعت 10:09

شهردار هفشجان گفت: تاکنون 40 درصد از شبکه فاضلاب شهر هفشجان اجرا شده است و براي اجراي مابقي آن نياز به تخصيص اعتبار است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حامد فروزنده در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به اينکه ۴۰ درصد شبکه فاضلاب شهري هفشجان اجرا شده است اظهار کرد: ۳۰ کيلومتر فاضلاب شهري در شهر هفشجان اجرا شده است.

وي با اشاره به اينکه براي اجراي باقي مانده شبکه فاضلاب اين شهر ۷۰ ميليارد ريال اعتبار نياز است تصريح کرد: با رايزني هايي که با آب و فاضلاب شهري داشتيم ۵۰ ميليارد ريال اعتبار مورد نياز براي اجراي اين شبکه در سال ۹۷ پيش بيني شده است.

فروزنده ادامه داد: در سال ۹۷ چنانچه شبکه فاضلاب را به طور کامل انجام دهيم دو گام مهم برداشته مي شود.

وي يکي ديگر از برنامه هاي خود در سال آينده را آسفالت معابر دانست و گفت: سال آينده روکش آسفالت و سنگ فرش پياده روها به طور کامل انجام مي شود.

فروزنده با اذعان بر اينکه همه هدف ما اين است که با کمترين هزينه بتوانيم پروژه ها را به بهره برداري برسانيم بيان داشت: تاکنون نزديک به ۸۰ درصد درآمد محقق شده و اميدواريم بتوانيم در ۱۵ روز آينده مابقي آن را گرفته و بودجه را طوري ببنديم که پيش بيني ها تحقق پيدا کند.

وي با بيان اينکه پارک ها و فضاي بازي کودکان استاندارهاي لازم را ندارند بيان داشت: استاندارد سازي اسباب بازي ها در پارک ها و کف پوش داخل پارک ها از ديگر برنامه هايي است که در دستور کار خود قرار داده ايم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38821

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38821/اجرای-40-درصد-شبکه-فاضلاب-شهري-هفشجان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir