کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار رئيس اداره آب و فاضلاب شهري بن

با بروز سرما، خطر يخ زدگي کنتورهاي آب شرب منازل وجود دارد

5 دی 1395 ساعت 10:02

رئيس اداره آب و فاضلاب شهري شهر بن، با اشاره به شروع فصل سرما و احتمال يخ زدگي لوله و کنتورهاي آب منازل، بر انجام اقدامات پيشگيرانه در جلوگيري از يخ زدگي توسط شهروندان تأکيد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ شجاعي رئيس اداره آب و فاضلاب شهري شهر بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: با توجه به احتمال بارش برف و کاهش شديد دماي هوا و خطر يخ زدگي و ترکيدگي کنتور، مشترکين در صورت يخ زدگي کنتور، از ريختن آب جوش و يا روشن کردن آتش در نزديکي کنتور جدا خودداري کنند.
 
وي ادامه داد: کاهش دما در فصل زمستان و يخ‌زدگي تأسيسات و کنتورهاي آب در اماکن مسکوني و تجاري همه ساله خسارات مالي قابل توجهي را براي شهروندان و اين شرکت به همراه دارد که مي‌توان با تمهيدات مناسب از بروز اين مشکلات پيشگيري کرد.
 
رئيس اداره آب و فاضلاب شهري افزود: مشترکين مي توانند با استفاده از گرماي سشوار، عايق بندي لوله هاي آب و پوشاندن محفظه کنتور با استفاده از پوشال و گوني هاي کنفي، از يخ زدگي و ترکيدگي تاسيسات آبرساني و هدر رفت آب جلوگيري کنند.
 
شجاعي در پايان افزود در سال هاي گذشته با آغاز فصل سرما بر اثر يخ زدگي تاسيسات کنتورهاي آب در شهر خسارت مالي متوجه مشترکين و شرکت آب و فاضلاب گرديد.

انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 32331

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32331/بروز-سرما-خطر-يخ-زدگي-کنتورهاي-آب-شرب-منازل-وجود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir