کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يکي از دانشجويان شهرستان اردل:

دانشجو گام استوار ملت ايران است

16 آذر 1396 ساعت 13:33

يکي از دانشجويان شهرستان اردل گفت: دانشجو گام بلند استوار و بيداري ملت ايران است و رسالتش تحقق فرمايشات رهبري و عدم وابستگي کشور به بيگانه مي باشد.


به گزارش جهانبین نیوز، هادي رجب زاده يکي از دانشجويان شهرستان اردل در دانشگاه عالي اردکان استان يزد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با گراميداشت فرارسيدن شانزدهم آذز روز دانشجو اظهار داشت: ۱۶ آذرماه يادآور خاطره جانسوز براي ملت شهيد پرور ايران و تمام دانشجويان و طالبان علم و دانش ،و براي هميشه در تاريخ اين سرزمين ماندگار خواهد بود.

رجب زاده اظهار کرد: از مهمترين حركت هاي سياسي، اعتراض دانشجويان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲، نسبت به ورود معاون رئيس جمهور آمريكا بود و نقطه اوج آن را مي توان در اشغال لانه جاسوسي آمريكا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، مشاهده كرد.

وي افزود: ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو در تقويم ايراني ثبت شده، روزي که يادآور خروش اعتراض دانشجويان ايران در برابر ديکتاتوري شاه پس از کودتاي ننگين ۲۸ مرداد است.

رجب زاده با بيان اينکه دانشجو گام بلند استوار و بيداري ملت ايران است و رسالتش تحقق فرمايشات رهبري و عدم وابستگي کشور به بيگانه مي باشد افزود: دانشجويان تحقق اقتصاد مقاومتي و عدم وابستگي کشور که شعار رهبري است را مهمترين رسالت خود مي دانند و تا آخرين نفس در مسير ولايت در عرصه علمي،فرهنگي و پژوهشي فعاليت خواهد کرد.

اين دانشجوي بسيجي ادامه داد: دانشجويان چشمان بيدار و آزادانديشان خيرخواه جامعه اسلامي هستند و روز دانشجو عرصه‌اي براي نمايش بيداري دانشجويان و آگاهي در برابر توطعه ها و دغل کاري‌هاي آمريکا و انگليس و ايادي استکبار جهاني است.

رجب زاده با اشاره به تهاجم دشمنان خاطر نشان كرد: مقابله با جنگ نرم استكبار جهاني از ديگر رسالت هاي جنبش دانشجويي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 37471

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37471/دانشجو-گام-استوار-ملت-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir