کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خروش انقلابي مردم اردل

راهپيمايي 17 ديماه به عشق رهبرمان همه مي آييم

16 دی 1396 ساعت 11:38

مردم ولايتمدار شهرستان اردل براي سربلندي ايران در راهپيمايي 17ديماه به پا مي خيزند.


به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به اينکه دشمن در روزهاي گذشته با سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم، اقدام به ايجاد اغتشاش در کشور کرده بود اظهار داشت: اغتشاشات اخير به صورت کامل از سوي دشمنان انقلاب خط دهي و جهت گيري شده بود.

بابادي خاطرنشان کرد: متاسفانه در اين اغتشاشات شاهد بوديم که به اموال عمومي خسارت‌هايي وارد شد و اغتشاشگران به مقدسات و ارزش هاي اسلام و انقلاب هم اهانت کردند.

وي اظهار کرد: به حمدالله مردم ايران در اين عرصه هم به مانند ديگر عرصه‌هاي انقلاب با پشتيباني از ولايت فقيه و حضور پرشور در صحنه نشان دادند که اغتشاش گران راه‌شان از مردم جداست و در روزهاي اخير راهپيمايي‌هاي بسياري در محکوم کردن اين اغتشاشات با حضور پرشور و حماسي مردم در نقاط مختلف کشور برپا شد.

بابادي خاطرنشان کرد: مردم ولايتمدار شهرستان اردل هم در روز يکشنبه ۱۷ دي با حضور خود، بار ديگر حمايت و پشتيباني خود از ولايت فقيه و انقلاب را به جهانيان اثبات مي‌کنند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: راهپيمايي مردم ولاتمدار شهرستان اردل از سه راه شهيد باهنر-ابتداي بلوار شهداء به سمت گلزارمطهر شهدا برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 37921

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37921/راهپيمايي-17-ديماه-عشق-رهبرمان-همه-مي-آييم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir