کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن:

سارق منازل مسکوني در شهر بن دستگير و روانه زندان شد

4 دی 1395 ساعت 16:37

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن گفت: سارق بيش از 13 منزل مسکوني در شهر بن دستگير و مورد بازجويي قرار گرفت و پرونده تکميل و تحويل مقام هاي قضايي شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا سياهپور دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با اشاره به سرقت منازل در شهرستان بن اظهار داشت: در اين مدت بيش از 13 فقره سرقت از منازل شهرستان بن به صورت مکرر و مشابه انجام شد که نگراني‌هايي براي شهروندان به وجود آمد.

وي بيان کرد: در پي وقوع بيش از 13 فقره سرقت منزل در شهرستان بن، پليس آگاهي اقدامات گسترده اطلاعاتي خود را براي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار خود قرار داد و به صورت نامحسوس اقدامات لازم را براي دستگيري سارق يا سارقين انجام داد.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن ادامه داد :در نهايت در يک عمليات پليس اگاهي شهرستان بن فرد مورد نظر را دستگير و و پس از اخذ دستورات قضايي مورد بازجويي قرار گرفت،و پرونده تکميل و تحويل مقام هاي قضايي شد.

و پس از بازجويي از" آقاي م .الف " توسط دادستان و اقرار متهم به سرقت بيش از 13 مورد منزل با صدور قرار تامين کيفري روانه زندان شد.

سياه پور با بيان اينکه حفظ امنيت و ايجاد آرامش و نظم عمومي در سطح شهرستان از اهداف اصلي دستگاه قضايي  و نيروي انتظامي بوده ، تصريح کرد:دستگاه قضايي در رسيدگي به اين اهداف با متخلفين، متعرضين به حريم خصوصي افراد ، ناقضين قانون ، مجرمين و با مخلان امنيت برخورد قاطع ، بازدارنده و قانوني خواهيم داشت و هيچ گونه مماشتي نخواهيم داشت.
 
انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 32322

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32322/سارق-منازل-مسکوني-شهر-بن-دستگير-روانه-زندان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir