کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار اردل:

هفته وحدت يعني همدلي مسلمانان و پيمودن مسير امامت و ولايت

23 آذر 1395 ساعت 13:48

معاون فرماندار شهرستان اردل گفت:هفته وحدت بهترين فرصت براي يکپارچي مسلمانان جهان در مسير امامت و ولايت است تا با اين اتحاد و همدلي آينده روشني را براي دنياي اسلام رقم بزنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در دومين همايش سلامت روان با عنوان "شاد زيستن" که با با همکاري امور بانوان فرمانداري و کارگروه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي شهرستان اردل به مناسبت هفته محدت در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد با تبريک فرارسيدن هفته وحت گفت:هدف امام خميني (ره) از نامگذاري هفته وحدت، جلوگيري از هرگونه سوء استفاده دشمنان در تفرقه اندازي بين مسلمانان است و بايد با حفظ وحدت و همدلي توطئه هاي دشمنان را خنثي کرد.

صفري اظهار کرد: هفته وحدت بهترين فرصت براي يکپارچي مسلمانان جهان در مسير امامت و ولايت است تا با اين اتحاد و همدلي آينده روشني را براي دنياي اسلام رقم بزنند.

وي افزود: ما مسلمانان بايد براي مقابله با دشمنان اسلام از جمله رژيم صهيونيستي وحدت خود را حفظ کنيم و با هوشياري از محقق شدن نقشه هاي شوم غربي ها جلوگيري کنيم.

معاون فرماندار اردل بيان کرد: هرچه همدلي، اخوت و برادري ميان ملت هاي مسلمان بيشتر شود زمينه هاي بالندگي و رشد مشترک فکري و اعتقادي در جوامع اسلامي نيز بيشتر فراهم مي شود.

صفري گفت: در شرايطي که دشمنان به روش هاي مختلف در جهت ايجاد اختلاف به شيعه و سني تلاش مي کنند، مسلمانان بايد به دنبال تحکيم وحدت و يکپارچکي بيشتر براي خنثي سازي اين توطئه ها باشند.

دوازدهم ربيع الاول سالروز ميلاد پيامبر بزرگوار اسلام به روايت اهل سنت و هفدهم ربيع الاول نيز ميلاد پيامبر اعظم (ص) به روايت شيعيان بوده و بر اين اساس از دوازدهم تا هفدهم ربيع الاول، هفته وحدت نامگذاري شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 32142

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32142/هفته-وحدت-يعني-همدلي-مسلمانان-پيمودن-مسير-امامت-ولايت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir