کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حل مشکلات محدوده شهرستان شهرکرد جهت اجرايي کردن چهار بانده جاده شهرکرد- شلمزار

27 آذر 1396 ساعت 11:00

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: جهت اجرايي شدن چهاربانده جاده شهرکرد- شلمزار قسمتي را که در محدوده شهرکرد است را ما حل کرده ايم و ما بقي آن در حوزه هاي ديگر است که اميدواريم مشکل ان ها نيز حل شود و کار اجرايي گردد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حميد ملک پور فرماندار شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ؛ اظهار کرد : چهاربانده شدن جاده شهرکرد- شلمزار از ضروريات است که لازم است هرچه سريعتر اجرا شود.

وي با اشاره به اينکه در محدوده روستاي شمس آباد با مشکل مواجه ميشديم تصريح کرد: زمين هاي کشاورزي در محدوده روستاي شمس آباد براي چهار بانده شدن جاده شهرکرد- شلمزار دچار صدمه قرار ميگرفت.

ملک پور با اشاره به اينکه جلسه اي در خصوص مشکلات کشاورزان با راه و شهرسازي و خود کشاورزان گرفته شد اذعان داشت: در اين جلسه به تفاهم رسيدم بخشي که به کشاورزان خسارت وارد مي شود جبران شود.

وي ادامه داد: يک سري کارهاي عمراني حول و حوش روستاي شمس آباد جهت چهارخطه شدن شهرکرد- شلمزار بايد صورت گيرد که در اسرع وقت کار کارشناسي شده ، قيمت گذاري مي شود و طرح اجرا مي گردد.

ملک پور اذعان داشت: همه دستگاه هاي اجرايي قول همکاري را به ما داده اند و اميد است اين کار در زودترين زمان ممکن انجام گيرد.

وي يادآور شد: جهت اجرايي شدن چهاربانده جاده شهرکرد- شلمزار قسمتي را که در محدوده شهرکرد است را ما حل کرده ايم و ما بقي آن در حوزه هاي ديگر است که اميدواريم مشکل ان ها نيز حل شود و کار اجرايي گردد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37642

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37642/حل-مشکلات-محدوده-شهرستان-شهرکرد-جهت-اجرايي-کردن-چهار-بانده-جاده-شلمزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir