کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نسخه چاپيارسال به دوستان امیر پوردستان در مراسم رونمایی از کتب جدید دفاع مقدس:

آمریکا با امضای توافق هم دست از دشمنی با ایران بر نمی دارد

30 شهريور 1394 ساعت 12:44

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمریکایی ها از 23 بهمن 57 می خواهند ریشه انقلاب اسلامی را بزنند و امروز هم با امضای توافق، دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز طی سخنانی در مراسم رونمایی از کتب جدید دفاع مقدس که در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برای آمریکایی‌ها مثل یک شوک ایدئولوژیک بود که معادلات آن‌ها را بهم زد.

وی با بیان اینکه نفی سلطه و ولایت‌فقیه، ادبیاتی بود که انقلاب اسلامی آن را بوجود آورد، تصریح کرد: اینها مهم‌ترین مواردی بودند که آمریکایی‌ها را عصبانی کرد.

پوردستان با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها از ۲۳ بهمن ۵۷ می‌خواهند ریشه انقلاب اسلامی را بزنند، تاکید کرد: امروز هم با امضای توافق دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند.

وی با بیان اینکه ارتش به شایستگی به وظایف خود در دفاع از انقلاب عمل کرد، گفت: برخی ارتش را متهم می‌کنند و می‌گویند ارتش در آغاز جنگ تحمیلی آماده نبود، اگر این طور است چطور در همان روزهای اول، ۱۴۰ فروند از هواپیماهای ما به خاک دشمن هجوم بردند؟

پوردستان تصریح کرد: امروز هم ارتش همه تهدیدات دشمن را رصد کرده و آماده دفاع از انقلاب است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتشار کتب جدید در حوزه دفاع مقدس، گفت: همیشه خلا تاریخ مدون را در این حوزه احساس کردیم و امیدواریم با این تلاش‌ها، این کمبودها جبران شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 24556

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24556/آمریکا-امضای-توافق-هم-دست-دشمنی-ایران-نمی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir