کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري:

کيفيت اعزام زائران مرقد مطهر امام خميني بايد ارتقا يابد نه کميت و تعداد افراد اعزامي

3 خرداد 1394 ساعت 12:36

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري از دستگاه ها و نهاد هاي مجري اعزام زائران مرقد مطهر امام خميني خواستار تجديد نظر در اعزام ها و کيفي سازي برنامه هاي اعزام زائران مرقد مطهر امام خمينی(ره) شد.


به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، گرجي در جمع خبرنگاران گفت: در بيست و ششمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) بايد برنامه ريزي ها به گونه اي باشد که زائران حرم مطهر امام خميني هدفمند و بر اساس افزايش کيفيت به تهران اعزام شوند و فقط آمار افراد اعزامي مد نظر نباشد.

گرجي گفت: اعزام تعداد زياد افراد با توجه به مشکلات موجود اعم از خطرات جاده اي، هزينه هاي بالاي اعزام و مهمتر از همه اعزام برخي افراد بدون در نظر گرفتن بهره برداري از فضاي مراسم بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) از جمله مواردي است که بايد در تصميم گيري مسئولان اعزام زوار مرقد مطهر امام خميني(ره) در نظر گرفته شود.

وي افزود: حضور هدفمند افرادي از استان چهارمحال و بختياري که بتوانند در مراسم ارتحال امام خميني(ره) نشانگر وحدت و انسجام و يکپارچگي و تبعيت از امر رهبري باشند باعث مي شود که هم استان به بهترين نحو در جمع ديگر افراد اعزامي از ديگر نقاط کشور معرفي شود و هم اينکه از فضاي معنوي و سخنان مقام معظم رهبري در اين مراسم بهره برداري لازم و مفيد فايده انجام شود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج


کد مطلب: 22576

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22576/کيفيت-اعزام-زائران-مرقد-مطهر-امام-خميني-بايد-ارتقا-يابد-نه-کميت-تعداد-افراد-اعزامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir