کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري:

دشمن به دنبال انحراف جوانان است / ولايت پشتوانه انقلاب است

18 بهمن 1396 ساعت 13:02

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دشمن با نفوذ فرهنگي و فضاي مجازي سعي در انحراف جوانان دارد، گفت: جوانان و نوجوان بايد خيلي در راستاي استفاده از فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي هوشيار باشند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام مرتضي عزيزي مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري در مراسم جشن تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در مسجد جامع شهر سامان با تبريک سی و نهمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اظهار داشت: وظيفه همه ما است که دستاورد هاي نظام جمهوري اسلامي را براي تمامي اقشار جامعه به خصوص جوانان و نسل سوم و چهارم جامعه تبيين و تشريح کنيم.

عزيزي با اشاره بر اينکه بي انصافي است که در مورد دستاوردها و خدمات نظام جمهوري اسلامي در جامعه سياه نمايي صورت گيرد، بيان داشت: کسي که از افتخارات نظام جمهوري اسلامي سخن نگوييد خائن است و علاوه بر نقاط منفي بايد نقاط مثبت نيز به جوانان گفته شود.

وي با بيان اينکه در زمان قبل از انقلاب از لحاظ سياسي کسي جرات حرف زدن نداشت، فقر و محروميت با توجه بر اينکه جمعيت کشور کمتر بود در کشور بيداد کرده بود، عنوان کرد: از لحاظ اقتصادي کشور ايران وابسته به کشورهاي خارجي بوده و تمامي کالاهاي آمريکايي و غربي مورد استفاده بود و هيچ گونه کالايي در ايران توليد نمي شد.

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري از لحاظ فرهنگي مشکلات فرهنگي و فحشا و منکر در جامعه قبل از انقلاب زياد بود، اذعان داشت: در حال حاضر در تمامي زمينه ها بعد از انقلاب پيشرفت هاي صورت گرفته است.

مرتضي عزيزي با بيان اينکه در فضاي مجازي بايد کمي بيشتر وارد شد و فرهنگ سازي در اين زمينه در جامعه صورت گيرد، عنوان کرد: در حال حاضر دشمن با نفوذ فرهنگي سعي دارد که به کشور لطمه وارد کند.

عزيزي با اشاره بر اينکه جوانان و نوجوان بايد خيلي در راستاي استفاده از فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي هوشيار باشند ، اذعان داشت: دشمن سعي دارد قشر جوان و به خصوص فرزندان مسئولين، ائمه جمعه، نمانيدگان مجلس و... را منحرف کند.

وي با بيان اينکه همه ما بايد حول محور ولايت در حرکت باشيم، افزود: اگر رهبري نبود هيچ دولتي نمي توانست در کشور دوام بياورد و اگر ولايت نبود انقلاب از هم پاشيده شده بود.

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري با اشاره بر اينکه گراني، تورم و مشکلات معيشتي در جامعه وجود دارد، بيان داشت: بايد اصل نظام را حفظ و حمايت کرد چراکه براي به ثمر رسيدن اين انقلاب و نظام خون هاي زيادي از جوانان اين مملکت در راستاي اعتلا و ماندگاري انقلاب و نظام ريخته شده است.

عزيزي تاکيد کرد: براي خطاي چندين نفر در جامعه نبايد تمام نظام و اصل نظام زير سوال برود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 38416

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38416/دشمن-دنبال-انحراف-جوانان-ولايت-پشتوانه-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir