کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

شهادت غریبانه و مظلومانه شهید حججي انقلاب حسيني برپا کرد

5 مهر 1396 ساعت 13:40

امام جمعه شهر اردل گفت: شهادت غريبانه و مظلومانه محسن حججي، بار ديگر فضاي کشور را کربلايي و عاشورايي کرد، پيکر بي سر او يک حماسه تاريخي که حاکي از ايثار، شهادت، جوانمردي شجاعت بود براي ملت بزرگ ايران رقم زد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در ويژه برنامه ششم محرم که به همت گروه جهادي عاشقان ولايت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس و ياد و خاطره شهداي مدافع حرم و شهيد حججي گفت: شهادت غريبانه و مظلومانه محسن حججي، بار ديگر فضاي کشور را کربلايي و عاشورايي کرد، پيکر بي سر او يک حماسه تاريخي که حاکي از ايثار، شهادت، جوانمردي شجاعت بود براي ملت بزرگ ايران رقم زد.

بهرامي با بيان اينکه خون شهداي مدافع حرم نظير شهيد محسن حججي پيامي سنگين به نسل جوان دارد،‌ گفت: ايستادگي در برابر مستکبران و ترويج ارزش هاي انقلاب اسلامي مهمترين پيام خون شهدا است.

وي با بيان اينکه شهدا با شهادت خود به ملت ما عزت و اقتدار هديه دادند و ما نيز وظيفه داريم راه، سيره و روش ايشان را ادامه دهيم، افزود: مسئوليت خون شهدا در دست ما است چرا که شهدا گواه اعمال ما هستند.

امام جمعه شهراردل اضافه کرد: شهيد ذريه طيبه است لذا بايد بدانيم که ايشان هميشه ناظر بر اعمال ما هستند پس خطاب ما به مسئولان اين است که زمينه خدمت به مردم را براي خشنودي شهدا و تداوم راهشان فراهم کنيد.

حجت الاسلام با بيان اينکه با شرافت ترين نوع مرگ شهادت است و بايد دعا کنيم خداوند توفيق شهادت را به همه ما عطا کند، تاکيد داشت: شهداي دوران دفاع مقدس و مدافع حرم راهي را رفتند که در آن اخلاص عمل و خدمت به مردم در چارچوب ولايتمداري الگو بود ليکن امروز اين افراد بايد سرمشق ما باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 36436

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36436/شهادت-غریبانه-مظلومانه-شهید-حججي-انقلاب-حسيني-برپا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir