کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل بهزيستي استان چهارمحال و بختياري

افتتاح مجتمع رفاهي معلولين و سالمندان در شهرستان فارسان

2 مرداد 1397 ساعت 12:28

مديرکل بهزيستي استان چهارمحال و بختياري از افتتاح مجتمع رفاهي معلولين و سالمندان در روستايي ده چشمه خبر داد و گفت: اين مجتمع با زيربناي یک هزار مترمربع در سه‌طبقه و با اعتبار بالغ‌بر 600 ميليون تومان به بهر برداري رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد ميرزايي، مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان اظهار کرد: ساختمان بهزيستي در روستاي ده چشمه افتتاح شد که اين ساختمان در سال ۹۵ شروع امسال کار ساخت اين ساختمان به اتمام رسيد زمين اين سازمان از طريق خيرين به سازمان بهزيستي واگذار شده است که حدود ۵۵۰ ميليون تومان خيرين به سازمان بهزيستي کمک کردند و بهزيستي اين مرکز را راه‌اندازي کرد.

وي تصريح کرد: هدف از راه‌اندازي اين مرکز براي سالمندان و معلولين است و سياست بر معلولين سالمندان روزانه است و سياست سازمان بهزيستي بر اين مبنا هست که طرح مراقبين در استان اجرا شود.

میرزایی اظهار داشت: نيت بر اين نيست که سالمندان در مراکز شبانه‌روزي نگهداري شوند بلکه بر اين است که سالمندان ما در مراکز روزانه از ساعت هشت صبح تا دو بعدازظهر خدمات داده شوند يا در منازل نگهداري شوند و از طريق خود پرستاران و مراقبين که سازمان بهزيستي معرفي مي‌کند در منزل نگهداري شوند و یا اینکه مراقب از خود اعضای خانواده انتخاب شود و حقوق خود مراقبين در اختيار خانواده قرار گیرد.

وي در پايان گفت: اين ساختمان در یک هزار مترمربع زيربنا در سه‌طبقه در اختيار اين مرکز قرارگرفته شده که از طريق یک هزار پرونده خدمات مددکاري که در اين مرکز ارائه خدمت به سالمندان و معلولين شهرستان فارسان مي‌شود.

روستاي ده چشمه از توابع شهرستان فارسان در 40 کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري واقع‌ شده و حدود پنج هزار نفر جمعيت دارد.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 39874

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39874/افتتاح-مجتمع-رفاهي-معلولين-سالمندان-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir