کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مقاومت و ایستادگی ملت‌ها آمریکا را وادار به خروج مفتضحانه از منطقه کرد/گرفتاری مسئولان در زد و بندهای سیاسی به مردم آسیب می‌رساند

14 دی 1397 ساعت 14:10

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خروج آمریکا از منطقه یکی از دستاوردهای مقاومت مردم است اما باید بدانیم ما همچنان نیازمند مقاومت هستیم، امروز تحریم‌های اقتصادی با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در برنامه دشمنان قرار گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه ایk هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: دشمنی‌های استکبار علیه ملت ایران تمامی ندارد.

وی با اشاره به هفدهم دی‌ماه اضافه کرد: در این روز واقعه تلخ کشف حجاب توسط رضاخان در سال ۱۳۱۴  رقم خورد و در ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ نیز مقاله توهین آمیزی در روزنامه اطلاعات علیه امام خمینی (ره) منتشر شد، که هر دو مورد توسط ملت هوشیار ایران در آن زمان خنثی شدند.

نکونام خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال تضعیف حجاب در بین زنان ایرانی است و همانطور که در زمان کشف حجاب عده‌ای به دفاع از آن پرداختند امروز نیز جامعه ایمانی مقابل این توطئه دشمن ایستاده‌ است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به ایستادگی ملت ایران در طول چهل سال بعد از انقلاب اشاره و بیان داشت: در این مدت مردم با هوشیاری همه توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و امروز بنابر پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب شاهد خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه هستیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به جایگاه والای کشور ایران که به واسطه اسلام بدست آمده است ادامه داد: خروج آمریکا از منطقه یکی از دستاوردهای مقاومت مردم است اما باید بدانیم ما همچنان نیازمند مقاومت هستیم، امروز تحریم‌های اقتصادی با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در برنامه دشمنان قرار گرفته است.

نکونام تاکید کرد: باید مسئولان به خود بیایند و بدانند گرفتاری آن‌ها در بازی‌ها و زد و بندهای سیاسی باعث آسیب به مردم می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برخی در فضای مجازی برای کم‌ارزش جلوه دادن کار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: جوانان حاضر در این عرصه با هوشیاری توطئه‌ها را خنثی و به همگان اعلام کنند، آن‌هایی که امروز علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی مطلب می‌نویسند در پیروزی این انقلاب هیچ نقشی نداشتند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 41114

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41114/مقاومت-ایستادگی-ملت-ها-آمریکا-وادار-خروج-مفتضحانه-منطقه-گرفتاری-مسئولان-زد-بندهای-سیاسی-مردم-آسیب-می-رساند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir