کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوطرح صنعتی مشارکتی با بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید

3 آذر 1394 ساعت 11:31

بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به منظور محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ی کشور، اجرای فعالیت های توانمندسازی اقتصادی، عمرانی و زیربنایی را در این مناطق در دستور کار قرار داده است.


به گزارش جهانبین نیوز مدیرعامل بنیاد برکت در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: هشت طرح توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی و فرهنگی توسط این بنیاد در استان چهارمحال وبختیاری تکمیل شده که امروز با حضور مسوولان رسما بهره برداری از این طرح ها آغاز شده است.

عارف نوروزی این طرح ها را شامل سه طرح توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، چهار طرح زیربنایی و یک حوزه ی علمیه با مجموع سرمایه گذاری ۳۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم گفت: از مجموع این طرح ها دو طرح شرکت شهد زاگرس جهان بین تولیدکننده انواع مالت در شهرک صنعتی هفشجان، شرکت کاسپین پلیمر سپاهان تولیدکننده پلیمرهای خاص و فوم های فشرده واقع در بروجن با اعتباری حدود ۱۹۲ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی ۸۰۵نفر با مشارکت بنیاد برکت تکمیل شده است.

در آیین بهره برداری از این طرح ها، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره)، حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مدیران ومسوولان استان حضور داشتند


انتهای پیام/۱۰۲۸ج


کد مطلب: 25734

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25734/دوطرح-صنعتی-مشارکتی-بنیاد-برکت-چهارمحال-بختیاری-بهره-برداری-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir