کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در خطبه های این هفته نماز جمعه مطرح شد:

مردم با حضور خود در راهپمایی ۲۲ بهمن تیر خلاصی را به دشمنان نظام و انقلاب می زنند

20 بهمن 1396 ساعت 16:22

ائمه جمعه سراسر استان چهارمحال و بختیاری از مردم خواستند با حضور خود در راهپمایی ۲۲ بهمن ماه اینبار تیر خلاصی را به دشمنان نظام و انقلاب بزنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ائمه جماعات سراسر استان چهارمحال و بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه از مردم خواستند که یک بار دیگر با حضور پر شکوه خود در راهپمایی ۲۲ بهمن ماه همه نقش های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

دشمن از انتقادات مردم به انقلاب شاد نشود
امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن از انتقادات مردم به نظام و انقلاب شاد نشود آن ها از سر دلسوزی و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انتقاد می کنند.
به گزارش بام ایران خبر؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب دستاوردهای فراوانی نسبت به دوران ۵۰ ساله طاغوت داشته، اما این دستاوردها با نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی با بیان اینکه برخی از انتقادهای مردم به جا و پذیرفتنی است، بیان کرد: مردم این انقلاب را فرزند خود می پندارند، از این رو برای بالنده تر شدن انقلاب و نظام در پی اصلاح و رفع نواقص هستند.
نکونام با بیان اینکه در ۳۹ سال گذشته هشت سال جنگ تحمیلی، ترورها و فتنه‌های دشمن ثروت و وقت کشور را درگیر کرد، اذعان داشت : با وجود مشکلات فراوان در این مدت کشور، ۲۰ برابر زمان طاغوت در عرصه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی پیشرفت داشته است.
حجت الاسلام نکونام، ترور شخصیت ها و تحمیل انواع تحریم ها علیه کشور از زمان آغاز و شکل گیری حکومت و نظام اسلامی را از دیگر عوامل بازدارنده برای رشد و توسعه اقتصادی کشور دانست.
وی با بیان اینکه ۲۰ بهمن سالروز بیعت عشایر بختیاری و قشقایی با امام خمینی (ره) است، گفت: این حرکت ناشی از درک عشایر از مسیر و هدف انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه عشایر در مورد انقلاب اسلامی دارای موضع هستند، افزود: این قشر با غیرت، صادق، محب اهل بیت، وفادار به اسلام و دارای بصیرت هستند و گرامیداشت این حرکت باید در کشور برجسته شود.
حجت السلام نکونام افزود: دوستی با اهل بیت (ع)، درک درست از انقلاب، نگاه موحدانه و توحیدی و پاک بودن این قوم از دیگر عواملی بود که بختیاری ها را در تشخیص درست بیعت با معمار کبیر انقلاب آن هم پیش از پیروزی انقلاب یاری رساند.
دشمن هميشه در حال تحريک است/دولتمردان به مشکلات مردم رسيدگي کنند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که دشمن از تجمعات مردمي و حضور در صحنه هاي انقلاب هراس دارد، گفت: نقشه هاي دشمن را بشناسيد و بدانيد کجا را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و با اشاره به ديدار اخير فرماندهان و کارکنان نيروي هوايي ارتش با مقام معظم رهبري، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار هدف دشمن را جلوگيري از استقامت و استمرار انقلاب دانستند.

حجت الاسلام هراتي مطلق گفت: امروز آمريکاي جنايتکار، رژيم صهيونيستي و انگليس که در جنگ فيزيکي و هشت سال دفاع مقدس نتيجه اي نگرفتند در جنگ مجازي به سراغ انقلاب اسلامي آمده اند.

خطيب نماز جمعه بروجن افزود: در حماقت دشمنان جمهوري اسلامي ايران همين بس که آنها نمي دانند اين انقلاب اسلامي در صدد نابودي اسرائيل است و اگر کوچکترين خطايي کنند به فرموده رهبر انقلاب با خاک يکسان مي شوند.

وي، به توان نظامي و موشک هاي دور برد ايران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران تنها انقلابي است که مردم آن را به وجود آوردند و حافظ و نگهبان آن هستند.

دولتمردان به مشکلات مردم رسيدگي کنند

حجت الاسلام هراتي مطلق با اشاره به اين که حضور مردم در انتخابات، راهپيمايي ها، نمازهاي جمعه و... بيانگر مردمي بودن انقلاب اسلامي است، گفت: مسئولين و دولتمردان بايد قدر مردم را بدانند و به مشکلات آنها رسيدگي کنند.

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که دشمن هميشه در حال تهديد و تحريک است، گفت: نقشه هاي دشمن را بشناسيد و بدانيد کجا را نشانه گرفته است.

وي با بيان اين که دشمن از تجمعات مردمي و حضور در صحنه هاي انقلاب هراس دارد، گفت: از صدراسلام تا پيروزي انقلاب اسلامي نمازجمعه در دنياي اسلام بود اما محدود و طبق خواسته شاهان و حکام برگزار مي شد اما امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نماز جمعه اي را بر پايه اسلام تاسيس کرده است.

حجت الاسلام هراتي مطلق در بخش ديگري از خطبه ها با بيان اين که نمازجمعه، نماز جناحي نيست و با نظارت ولي فقيه در کشور اقامه مي شود، افزود: درهاي مصلي نماز جمعه بروجن به روي تمام احزاب سياسي و مردم باز است.

شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن وظيفه شرعي و انقلابي مردم ايران است

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان، حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه را تجلي پشتوانه مردمي و عظيم نظام دانست.

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به مواضع قاطعانه رئيس جمهور کشورمان در قبال برنامه موشکي ايران قدرداني کرد گفت : همانطوري که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند بايد توان نظامي کشور را محکم کرد، قوي کرد تا دشمنان طمع حمله به آن را نداشته باشند .

وي درباره سفر رئيس‌جمهوري فرانسه به ايران گفت : رئيس‌جمهوري و وزير خارجه کشور فرانسه در آستانه سفر به تهران سه خواسته‌ مهم خود از تهران را در پيامي مطرح کردند.
امام جمعه لردگان اظهار کرد: اولين خواسته فرانسويان از ايران اين است که مقام معظم رهبري آنها را بپذيرد و رئيس‌جمهوري فرانسه با ايشان ديدار کند. و دوم خواسته رئيس‌جمهوري فرانسه از ايران اين است که در پايان سفرش به تهران، با همتاي ايراني خود نشستي مطبوعاتي برگزار و در آن نشست اعلام کند که ايران در موضوع برنامه موشکي حاضر است پشت ميز مذاکره بنشيند.

تاج زاد،سومين خواسته فرانسويان درباره مسائل منطقه است،خاطرنشان کرد: سومين درخواست آنها اين است که يک ميز جديد براي مذاکره سه جانبه‌ ايران، آمريکا و عربستان پيرامون مسائل منطقه، جريان مقاومت و يمن تشکيل شود و اين مسائل مورد بررسي و تبادل نظر قرار گيرند.

اما به حمد الله رياست محترم جمهور کشورمان يک موضع مقتدرانه، عزت مندانه و شرافتمندانه داشتند و گفتند: ما سر توان دفاعي ايران نياز به مذاکره با هيچ احد ناسي و کشوري نخواهيم داشت .

امام جمعه لردگان افزود: فرانسوي ها به خيال خودشان مي خواهند نقش پررنگي در تکميل پازل آمريکايي ها عليه کشور ما داشته باشند؛ اما خوشحال هستيم که واکنش سريع و به موقع رييس محترم جمهور ايران پاسخ به همه ي حرفها و شيطنت هايشان را داد .

خطيب جمعه لردگان با اشاره به سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت: ملت ايران هميشه در صحنه هاي انقلاب حضور پيدا مي کنند و نياز دعوت آنها نيست ملت ايران هميشه پا به رکاب هستند و با امام راحل، با شهدا و مقام معظم رهبري تجديد بيعت مي کنند .

وي با اشاره به اينکه انقلاب ما يک انقلاب مردمي است و خود مردم آمدند در صحنه گفت: با حضور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن چند پيام به آمريکا و استکبار جهاني داريم اولين پيام، تجديد پيمان با انقلاب و امام و نظام و رهبري است، دومين پيام حضورمان در صحنه ۲۲ بهمن به معناي اين است که در مقابل همه ي تهديدها خم به ابرو نمي آوريم .


ملت ايران با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال ثابت مي کنند نسبت به آينده انقلابشان اميداور هستند

خطيب جمعه لردگان تاکيد داشتند: ملت ايران با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال ثابت مي کنند نسبت به آينده انقلابشان اميداور هستند. و به فضل الهي اين انقلاب اسلامي به دست حضرت بقيه الله اعظم (عج) خواهد رساند .

تاج زاد، از دست اندر کاران دهه فجر و مسئولين به پاس تلاش و کوششي که داشته اند در برنامه هاي دهه فجر و افتتاح پروژه هاي عمراني که ۱۲۶ ميليارد تومان براي شهرستان ما به ارمغان آورد ، افتتاح و کلنگ زني شدند تقدير و تشکر نمود و افزود: بايد قدردان اين نظام و شهدا باشيم مسئولين استاني و شهرستاني زحمات خيلي زيادي انجام داده اند اما شهرستان لردگان محروم است و بايد توجه بيشتري به اين شهرستان داشته باشند .

امام جمعه لردگان در پايان از برگزار کنندگان جشن ها در شهرستان هم تقدير نمود و گفت: برگزاري مراسمات جشن ها نبايد براي مردم مشکل ايجاد کند، بايد در فضاهايي برگزار شود که مردم به راحتي برنامه ها را ببينند نه پشت دربها بمانند و ناراضي شوند، بايد از اختلات زن ومرد جلوگيري شود خود مردم هم اين نظر را دارند.

بيعت شجاعانه قوم بختياري از شکننده‌ترين ضربات بر پيکر رژيم شاهنشاهي بود

امام جمعه کوهرنگ گفت: از شکننده‌ترين ضربات بر پيکر رژيم شاهنشاهي، حرکت شجاعانه قوم بختياري در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ بود که بحق مي‌توان آن را از ايام‌الله ناميد.

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۹۶ در حسينيه محمد رسول الله (ص) شهر چلگرد با بيان اينکه از شکننده‌ترين ضربات بر پيکر رژيم شاهنشاهي، حرکت شجاعانه قوم بختياري در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ بود که بحق مي‌توان آن را از ايام‌الله ناميد، افزود: در اين روز، بختياري‌هاي متعهد پس از روزها التهاب و پيگيري و جوش و خروش، با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامي در تهران و بيعت با حضرت امام، سندي از افتخار، حماسه، رشادت و ايمان را در برگ‌هاي زرين انقلاب اسلامي و قوم بختياري به ثبت رسانيدند.

حجت الاسلام سعيد حسين پور با اشاره به اينکه اين حماسه حضور و بيعت قاطعانه بختياري‌ها، طليعه خجسته انقلاب عظيم گرديد ، بيان داشت: مقام معظم رهبري هميشه نسبت به ايل بختياري نگاهي راهبردي، مهربانانه و بسيار مثبت دارند و نمونه آن در دوبار ديداري که از استان داشتند در محروم‌ترين نقاط چهارمحال بختياري يعني روستاهاي سرآقاسيد و روستاي لپد بازفت حضور يافته‌اند و بختياري‌ها را مورد تفقد خود قرار داده‌اند.

وي در ادامه با بيان اينکه پتانسيل و ظرفيت هاي بسيار خوب و زيبا در طول چهار فصل سال، براي جذب توريست و گردشگر در شهرستان کوهرنگ وجود دارد و داراي مناظر زيبا و چشم اندازهاي دلنشين طبيعي و خدادادي که سرمايه هاي ملي و استاني است، افزود:متاسفانه از جهت زير ساخت هاي لازم و امکانات رفاهي و تفريحي اقامتي نيازمند به توجه و عنايت لازم مسوولين است و از مسوولين محترم خصوصا مدير کل ميراث فرهنگي و گردشگري تقاضامنديم نسبت به فضاي گردشگري شهرستان کوهرنگ که باعث کارآفريني و اشتغال زايي مي شود،توجه ويژه داشته باشند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ از همه مردم متدين و ولايتمدار و انقلابي استان و مخصوصا شهرستان خواست که در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن،با شرکت با شکوه و با صلابت خود،يک بار ديگر توطئه هاي دشمنان ايران را نقش بر آب نمايند.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ همچنين به روز پنجشنبه ۱۹ بهمن که يادواره شهداي شهرستان کوهرنگ برگزار شد، اشاره کرد و از تمام مسوولين، مديران، کارکنان ادارات و همچنين از مردم انقلابي شهرستان به خاطر حضورشان تشکر کرد و گفت: از زحمات عزيزاني که در برگزاري اين مراسم با شکوه که در جهت حفظ فرهنگ ايثار و شهادت و حفظ آرمان ها و ارزش هاي انقلاب است خصوصا از سپاه ناحيه شهرستان و فرماندهي سپاه و بسيجيان خواهر و برادر تقدير و تشکر مي کنيم.


با حضور مردم در صحنه به انقلاب اسلامي هيچ آسيب جدي وارد نمي شود

امام جمعه سامان گفت: تا زماني که توده هاي مردم در صحنه هستند به انقلاب اسلامي آسيب جدي وارد نمي شود.
حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي در خطبه هاي نماز جمعه با توصيه نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينه راه نجات ما رعايت تقوا الهي و اوامر الهي است ، اظهار داشت: در راستاي تحکيم و استحکام و محکم کردن خانواده و نبود اختلاف در خانواده در اسلام دستورات و روايات زيادي وجود دارد.

عقيلي با بيان اينکه پيامبر اکرم (ص) کسي که اخلاق خوش داشته باشد ايمانش بالاتر است، عنوان کرد: ايمان کسي کامل است که اخلاقش بهتر باشد.

وي با اشاره بر اينکه اسلام مساوي با اخلاق و مسلماني مساوي با خوش اخلاقي است، تصريح کرد: اعضاي خانواده باید نسبت به یکدیگر مهربان و رئوف باشند.

عقيلي با بيان اينکه در روز قيامت اخلاق را مورد سنجش قرار می دهند ،اخلاق نقش اصلي و کليدي براي نجات در روز قيامت دارد، اذعان داشت: پولي که براي اهل بيت خانه خرج شود در روز قيامت براي شما حساب خواهد شد.

امام جمعه سامان در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره بر اینکه برای هر انقلابي علت هاي براي به وجود آمدن و عواملي براي باقي ماندن وجود دارد ، بيان داشت: انقلاب فرانسه و روسيه رو به افول و خاموشي است و انقلاب اسلامي ايراني يک انقلاب ماندگار در جهان است.

حجت الاسلام و السملمين علي اصغر عقيلي در تاريخ بشريت انقلاب اسلامي بعد از ۴۰ سال پويا و پابرجا به پيش مي رود و و به عنوان يک ناجي در سطح جهان نقشش تاثير گذار است، بيان داشت: انقلاب اسلامي نقش هدايتي داشته به عنوان يک ابر قدرت در خاور ميانه مطرح است.

عقيلي با بيان اينکه در نقاط مختلف دنيا انقلاب شما مردم تاثير گذار بوده است ، اذعان داشت: نقش رهبري و حضور توده هاي مردم در صحنه رمز موفقيت و پيروزي انقلاب اسلامي بوده است، و مقام معطم رهبري ، رهبري هوشمند است که راه امام راحل را ادامه مي دهد.

وي با بيان اينکه مردم در مسير رهبري حرکت مي کنند و با همان عظمت و تراکم در راهپيمايي شرکت مي کنند ، تاکيد کرد: مسئله مهم ديگر در پيروزي انقلاب جانفشاني جوانان براي حفظ انقلاب است و در حال حاضر نيز جوان براي حفظ انقلاب و ايران اسلامي مطيع عوامل رهبري هستند.

عقيلي عنوان کرد: شجره طيبه انقلاب امروز ريشه دوانده و محکم شده و امريکا مي داند جوانان حاضرند به پاي ريشه اين درخت خون خود را بريزند تا اين درخت خشک نشود .

وي با بيان اينکه تا زماني که مردم و توده مردم در صحنه هستند به انقلاب اسلامي آسيب جدي وارد نمي شود، تصريح کرد: با توجه به اتفاقات اخير در کشور بايد همه باهم منسجم تر، زيباتر و بهتر در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه شرکت کنيم و به دشمنان و دشمنک ها اثبات کنيم که مردم اين انقلاب با وجود تمام مشکلات هميشه در صحنه حضور دارند چرا که مردمي با بينش و بصير هستند .

عقيلي ابراز کرد: براي انقلاب اسلامي و حفظ انقلاب در طي اين ۴۰ سال جانفشاني هاي زايد و خون هاي زيادي از جوانان ريخته شده و ما اين انقلاب را به اين سادگي از دست نخواهيم داد.

انتهاي پيام /


کد مطلب: 38460

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38460/مردم-حضور-خود-راهپمایی-۲۲-بهمن-تیر-خلاصی-دشمنان-نظام-انقلاب-می-زنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir