کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

دشمني آمريکا تمامي ندارد/تنها راه، ايستادگي و مقابله است

12 آبان 1396 ساعت 15:15

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که جنايت ها و دشمني هاي آمريکا تمامي ندارد، تصريح کرد: کوتاه آمدن در مقابل آمريکايي‌ها آنها را گستاخ مي‌کند بنابر اين تنها راه مقابله و ايستادگي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به يوم الله ۱۳ آبان گفت: اين روز به واسطه سه رخداد مهم‌تبعيد امام راحل به ترکيه، کشتار جمعي از دانش‌آموزان توسط رژيم طاغوت و تسخير لانه جاسوسي به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهاني نام گرفته است‌.

وي افزود: ملت ايران در اين روز انزجار خود را از استکبار اعلام مي کنند و با حضور حداکثري خود مشت محکمي بر دهان دشمنان اسلام مي زنند.

دشمني آمريکا تمامي ندارد

خطيب موقت نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که جنايت ها و دشمني هاي آمريکا تمامي ندارد، گفت: همه مردم بايد در راهپيمايي ۱۳ آبان حضور يايند و انسجام و اتحاد خود را به نمايش بگذارند.

حجت الاسلام حسيني ضمن دعوت از عموم جامعه براي حضور در اين رهپيمايي، افزود: مردم بروجن با حضور باشکوه خود در اين راهپيمايي بار ديگر وحدت خود را به نمايش گذاشته و انزجار خود را از استکبار جهاني اعلام مي کنند.

تنها راه، ايستادگي و مقابله است

حسيني با اشاره به ديدار اخير دانش‌آموزان و دانشجويان با رهبر معظم انقلاب اسلامي، گفت: کوتاه آمدن در مقابل آمريکايي‌ها آنها را گستاخ مي‌کند بنابر اين تنها راه مقابله و ايستادگي است.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن ضمن تاکيد بر اين که نبايد به آمريکا و نظام سلطه اعتماد کرد، گفت: نمونه آن در کودتاي ۲۸ مرداد سال ۳۲ و اعتماد مصدق به آمريکا اتفاق افتاد.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اينکه آمريکا جنايات بسياري را مرتکب شده است، تصريح کرد: مصدق براي مبارزه با انگليسي‌ها سراغ مذاکره با آمريکا رفت و به آنها اعتماد کرد اما همين آمريکايي‌ ها ضد او کودتا کردند.

اربعين حسيني مظهر اتحاد مسلمانان است

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به اربعين حسيني و حضور ميليوني عاشقان اباعبدالله گفت: پياده روي اربعين حسيني بي نظيرترين حرکت تاريخي است.

حجت الاسلام حسيني همچنين گفت: مراسم راهپيمايي اربعين حسيني بسيار ارزشمند و مظهر اتحاد و وحدت مسلمانان و شيعيان است که جامعه جهاني را حيرت زده مي کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 36930

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36930/دشمني-آمريکا-تمامي-ندارد-تنها-راه-ايستادگي-مقابله

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir