کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

تربيت اسلامي فرزندان در اولويت خانواده ها باشد

سایت خبری سلام لردگان , 4 اسفند 1396 ساعت 14:25

امام جمعه لردگان از مسئولين آموزش و پرورش و پدران و مادران خواست، نهايت تلاش خود را براي قرار دادن دانش آموزان و فرزندان خود در مسير تربيت ديني و اسلامي بکار ببندند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: هشتم اسفند روز تربيت اسلامي است و مهمترين وظيفه پدران و مادران براي فرزندان خود تربيت ديني و اسلامي آنان است.


حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد گفت: مشکل امروز جامعه ما اين است که بعضي از افراد رفتارهاي از خود نشان مي دهند که بوي از تربيت در آن نيست و اين نشان از مشکل در بين ما، خانواده، آموزش و پرورش و مسئولين است که نتوانستيم افراد را درست تربيت کنيم و راه درست را به آنها نشان دهيم.

وي گفت: والدين بايد از راه عاطفي و محبت کردن به فرزندان آنها را به راه درست هدايت کنند يا از راه اشتباه منع نمايند و نه هميشه با زور و صدا را بلند کردن، همه بايد بدانند که شيوه تربيتي ائمه معصومين محبت کردن به افراد بود و اگر ما مي خواهيم افراد را تربيت کنيم بايد اين راه را در پيش بگيريم.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: يکي از حقوقي که فرزندان بر والدين دارند اين است که زمينه ي آگاهي و آشنايي آنان با مسايل مختلف توسط والدين فراهم شود و راه ترقي و عزت به کودکان و نوجوانان نشان داده شود.

وي بيان کرد: فضاي مجازي و ورود آن به جمع جوانان و دانش‌آموزان از آسيب‌هاي جدي بوده و در اين زمينه نياز است که کودکان و دانش‌‌آموزان را با استفاده از شيوه صحيح آن آشنا کرده و نگذاريم فضاي مجازي به تخريب جوانان ما بيايد.

خطيب جمعه لردگان به کارکردهاي نامناسب فضاي مجازي اشاره کرد و افزود: مسئولان آموزش و پرورش و خانواده ها نظارت و کنترل بيشتري بر تربيت نسل جوان و استفاده درست از شبکه هاي مجازي داشته باشند.

وي در بخش دوم خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: عده اي شرور و مخل نظم و امنيت در منطقه پاسداران تهران دست به اختشاش و وحشي گري زدند که نيروي انتظامي با قدرت توانست جلوي آنها را بگيرد و لازم است از نيروي انتظامي بابت برخورد قاطع با اين افراد تشکر کنيم  و مطمئن باشيد اگر اين اتفاق در آمريکا يا ترکيه يا کشورهاي ديگر مي افتاد خيلي کشته و زخمي مي داد اما نيروي انتظامي ما با اقتدار جلوي اين افراد را گرفت و نگذاشت خدشه اي به کسي وارد شود اما در عين حال خواستار برخورد جدي قوه قضاييه و دستگاه هاي ذي ربط با اين افراد هستيم تا درس عبرتي بشود براي ديگران و دشمنان قسم خورده کشور عزيزمان که دست از زياده خواهي خود بردارند.

وي افزود: صادر شدن حکم شهردار لردگان را به فال نيک مي گيريم و از شوراها مي خواهيم که بگذاريد اسم و رسم خوبي از شما به يادگار بماند و کارهاي عام المنفعه شهر را دنبال کنيد و دنبال سفارش و کارهاي شخصي کردن نباشيد.

وي از شهردار لردگان خواست با جديت پيگير مشکلات لردگان باشد و نظم خاصي به شهر ببخشد و شهر را از اين وضعيت رکود و خستگي خارج نمايد.

وي گفت: ورودي هر شهري پيشاني شهر مي باشد که نياز است شهردار به جد پيگير اين مسئله باشد و همچنين ميدان ميوه و تربار نيز يک نياز ضروري براي شهر است که بايد شهرداري و جهاد کشاورزي و افراد مشکلات را کنار بگذارند و ميداني که کلنگ آن زده شد هرچه زودتر جهت رفع مشکلات سد معبري که در لردگان وجود دارد به بهره برداري برسد.


انتهاي پيام1022ج /630


کد مطلب: 38640

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38640/تربيت-اسلامي-فرزندان-اولويت-خانواده-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir