کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از 2 ماه فعاليت

پزشک قلابي اورژانس بروجن دستگير شد

10 دی 1396 ساعت 12:06

پزشک قلابي اورژانس بيمارستان حضرت ولي‎عصر (عج) بروجن که با سوءاستفاده و جعل مدرک پزشکي فعاليت مي کرده است پس از 2 ماه طبابت دستگير شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جواني که با جعل مدرک، بيش از دو ماه به‌عنوان پزشک عمومي در اورژانس بيمارستان حضرت ولي‎عصر (عج) بروجن مشغول به فعاليت بود دستگير شد.

يک منبع آگاه گفت: اين فرد با نام "م ـ ک" نه‌تنها پزشک نيست بلکه داراي مدرک تحصيلي ديپلم و يا حتي پايين‎تر است که با سوءاستفاده و جعل مدرک پزشکي با جان بيماران بازي کرده است.

بر اساس اين گزارش دريافت يک تماس تلفني ناشناس مبني‌بر جعلي بودن مدارک طبابت اين پزشک قلابي و وجود تشابهات دارويي متعدد در نسخه‌هاي صادره، منجر به حساسيت مديريت بيمارستان و بررسي موضوع و نهايتاً حذف شيفت و دستگيري اين مجرم شد.

اين پزشک قلابي در شهر باغملک استان خوزستان و در حالي که مشغول طبابت بوده، دستگير و به زندان رامهرمز منتقل شده است و هم اکنون در مرحله تکميل و ارسال پرونده به مرجع قضايي قرار دارد.

امين احمدي مدير بيمارستان ولي‎عصر (عج) بروجن گفت: با اخذ کارت نظام پزشکي، پروانه طبابت، گواهي قرارداد و ساير مدارک و دريافت استعلام از هسته گزينش دانشگاه علوم پزشکي وي در اورژانس اين مرکز درماني مشغول به فعاليت گرديد؛ نامبرده در چندين مرکز درماني در کشور مشغول به طبابت بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک


کد مطلب: 37830

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37830/پزشک-قلابي-اورژانس-بروجن-دستگير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir