کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری

تحقق توسعه پایدار در سایه مشارکت شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها است

3 شهريور 1394 ساعت 18:02

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : لازم است نسبت به توسعه نگاه همه جانبه داشت و همه تلاش خود را کرد تا زمینه را برای ایجاد توسعه پایدار فراهم نمود.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز،خدابخش مرادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پارک علم و فناوری اظهار داشت:همه کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت دارند به نوعی به دنبال توسعه پایدار بوده و مدیران و صاحب نظران می توانند با همکاری و هم دلی با یک دیگر هرچه زودتر به این مهم دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد :توسعه ای می تواند پایدار و همه جانبه باشد که با مشارکت شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های علم وسعت صورت گیرد.

مرادی بیان داشت:دانشمندان، صاحب نظران و آنانی که اهل تفکر و تدبر هستند در صورتی می توانند به نقطه آرمانی در دنیای امروز برسند که در افق چشم انداز نیز برنامه آن ها دیده شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا دکتری در این استان وجود دارد اذعان داشت : وجود ۶۰ هزار دانشجو در استان چهارمحال و بختیاری فرصت بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت صنعت و توسعه استان خواهد بود.

مرادی یادآور شد:در نظام اداری جامعه باید مجموعه های هم دلی و همکاری وجود داشته باشد تا بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

مرادی با بیان اینکه جمعیت جوان تحصیل کرده این استان زیاد است عنوان کرد: باید زمینه ها و بسترهای لازم برای فارق التحصیلان فراهم شود که این امر با همکاری پارک علم و فناوری محقق خواهد شد.

وی تاکید ورد: پارک علم و فناوری می تواند با در عرصه های مختلف شغل ایجاد کند و مشکلات بسیاری از جوانان را به راحتی حل نماید.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:در دنیای امروز ، کشوری که نتواند برای جوانان پویا کار آفرینی کند یقیناً نمی تواند جامعه پویا و اثر گذار و اثر بخشی داشته باشد.

مرادی با اشاره به اینکه برخی از فارق التحصیلان ما به دنبال ایده های تخصصی هستند اظهار داشت:ما باید در این استان ایده های جوانان را بپذیریم و در حد توان آن ها را حمایت کرده و برای آن ها روزنه امید را ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد : ما برای توسعه دادن شبکه های ارتباطی و ریلی و....در استانمان نیازمند نیروهای خلاق و کار آفرین هستیم.


انتهای پیام/1028ج


کد مطلب: 24140

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24140/تحقق-توسعه-پایدار-سایه-مشارکت-شرکت-های-دانش-بنیان-دانشگاه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir