کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن تقدير و تشكر كردند

حضور مردم در اين صحنه‌ها، دفاع از هويت و رمز ماندگاري انقلاب اسلامي‌

سایت خبری تحلیلی سلام لردگان , 22 بهمن 1395 ساعت 14:53

امام جمعه لردگان گفت: حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي اين پيام را به دنيا به همراه دارد که ما تا آخر ايستاده ايم و از انقلاب صيانت مي کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، ضمن تقدير و تشکر از حضور مردم ولايت مدار و هميشه در صحنه لردگان در راهپيمايي امروز ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت سرافراز ايران اسلامي بار ديگر با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن، عزت و اقتدار ايران اسلامي را به رخ جهانيان کشيد و نشان داد که تهديدهاي دشمنان هيچ تاثيري بر اراده راسخ آنها نخواهد گذاشت.

انصاري افزود: اين انقلاب مردمي است و مبتني بر اعتقادات مذهبي به وجود آمده و با همين وحدت و همدلي در طول عمر انقلاب عامل پيروزي بر همه دشمني هايي بود که استکبار در مسير پيشرفت کشور وجود آورد.

انصاري بيان داشت: حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي اين پيام را به دنيا به همراه دارد که ما تا آخر ايستاده ايم و از انقلاب صيانت مي کنيم.  

امام جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود با اشاره بيانات مقام معظم رهبري در ديدار فرماندهان و كاركنان نيروى هوايى و قرارگاه پدافند هوايى ارتش، معظم له با لحني كنايه‌آميز فرمودند: البته ما از اين آقاي تازه‌ آمده متشكريم چراكه زحمت ما را كم كرده و با نشان دادن چهره واقعي آمريكا، حرف هاي ۳۸ ساله جمهوري اسلامي ايران را درباره فساد سياسي، اقتصادي، اخلاقي و اجتماعي دستگاه حاكم بر آمريكا ثابت كرده است.

انصاري گفت: آمريكا يك‌ بار ديگر عهدشكني و خيانت‌كاري خود را به كساني‌كه شيطان بزرگ را قابل اعتماد مي‌دانستند، نشان داد و با وضع تحريم‌هاي جديد عليه ايران، عدم پايبندي خود به برجام را اثبات كرد.

ايام فاطميه نمونه‌اي از تجديد بيعت با ولايت است

خطيب جمعه لردگان، در فراز ديگري از خطبه هاي خود با اشاره به فرارسيدن ايام فاطميه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ايام فاطميه نمونه‌اي از تجديد بيعت با ولايت است و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي برخاسته از وجود نبوت و امامت اهل بيت (ع) است.

انصاري افزود: حضرت فاطمه الگوي تمام عيار براي زنان جامعه است و مي بايست همه زنان از حضرت فاطمه (س) درس ساده زيستي، حجاب، ولايت مداري، خانه دار و تربيت فرزندان را از ايشان بياموزند.

وي افزود: يكي از بزرگ‌ترين درس‌هاي عملي از حضرت زهرا (س) حضور فعّال در صحنه‌هاي اجتماعي سياسي با حفظ عفّت و حجاب و ارزش‌هاي وجودي زن است كه در انقلاب اسلامي، جلوه يافت و الگويي براي زنان مسلمان در سطح جهان گرديد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 33212

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33212/حضور-مردم-صحنه-ها-دفاع-هويت-رمز-ماندگاري-انقلاب-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir