کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست فرمانداري بروجن خبر داد

افتتاح و کلنگ زني 58 پروژه طي هفته دولت در بروجن/جلوي انتقال آب ونک به رفسنجان گرفته شد

2 شهريور 1396 ساعت 15:57

سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن ضمن تشريح پروژه هاي هفته دولت، گفت: آب ونک قرار بود به رفسنجان منتقل شود که با پيگيري خانم ربيعي نماينده مجلس جلوي کار با جديت بسته شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، محمد علي مرادي در نشست خبري با اصحاب رسانه شهرستان بروجن، اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشمان بينا و گوش هاي شنوا خواسته ها و مسائل جامعه را به مسئولين انتقال مي دهند و در راستاي حل مشکلات و نيازهاي مردم تلاش مي کنند.

مرادي اضافه کرد: در دولت يازدهم با توجه به تنگناهايي که وجود داشت سال گذشته از کل اعتبارات تملک دارايي ۵۸ درصد از صد درصد به پروژه هاي معرفي شده تخصيص داده شد.

وي با بيان اين که بروجن توانسته رتبه هاي برتر را در حوزه آبياري نوين کسب کند، افزود: در حوزه گياهان دارويي، کشت گل محمدي و گياهان ديم حرکت خوبي در سطح شهرستان شروع شد.

مرادي ضمن بيان اين که شهرستان بروجن به عنوان يکي از مراکز پايلوات در اجراي طرح مناريت در بخش گندمان تحت پوشش کشور کره فعاليت مي کند، گفت: طرح مناريت کشت گياهان دارويي و درختان ديم را به صورت پايلوت پوشش مي دهد که اعتبارت آن هم به صورت ملي تزريق مي شود.

سرپرست فرمانداري بروجن به پروژه چهار خطه شهرکرد_بروجن اشاره کرد و گفت: از گردنه زردي ها تا شهر سفيددشت ۲۲ کيلومتر محور تقريبا آماده است که به محض آزاد شدن پل پيش ساخته قبل از کارخانه سيمان زير بار ترافيک مي رود.

وي در ادامه با اشاره به پروژه همسطح سازي شهرهاي سفيددشت و فرادنبه، گفت: همسطح سازي شهر سفيدشت آسفالت شده و شهر فرادنبه هم طي روزهاي آينده آسفالت مي شود.

مرادي همچنين گفت: در سفر اخير معاون وزير راه و شهرسازي به شهرستان بروجن و بازديد از بيمارستان ۲۲۰ تخت خوابي قول مساعد دادند که تا آخر امسال عمليات ساخت و ساز آن به اتمام برسد.

سرپرست فرمانداري بروجن اضافه کرد: بيش از ۷۰ درصد تجهيزات بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي بروجن خريداري شده و به محض اتمام ساخت و ساز تجهيز مي شود.

وي در ادامه به تشريح پروژه هاي هفته دولت پرداخت و گفت: طي هفته دولت ۵۰ پروژه در شهرستان بروجن افتتاح و هشت پروژه با حضور مقامات کشوري و استاني کلنگ زني مي شود.

افتتاح و کلنگ زني ۵۸ پروژه در هفته دولت

مرادي گفت: اين پروژه ها در حوزه هاي مختلف کشاورزي، اقتصادي، گردشگري، عمراني و ورزشي با اعتباري بالغ بر ۶۰۲ ميليارد و ۷۷۴ ميليون ريال به بهره برداري مي رسد.

وي با بيان اين که افتتاح پروژه هاي هفته دولت زمينه اشتغال ۴۰۵ نفر را فراهم مي کند، گفت: هشت پروژه هم در حوزه هاي برق رساني و روشنايي معابر با اعتبار يک ميليارد و ۳۴۰ ميليون کلنگ زني مي شود.

سرپرست فرمانداري بروجن با اشاره به بحران کم آبي در بروجن، گفت: هشت سالي مي شود که بارش هاي شهرستان زير حد ميانگين است و به طبع براي حفر چاه ها و استحصال آب بايد جايگزيني براي سفره هاي زير زميني باشد.

پروژه بن بروجن با سرعت در حال پيشرفت است/جلوي انتقال آب ونک به رفسنجان گرفته شد

وي بيان کرد: در ۶ ماه گذشته ۱۲ حلقه چاه در شهرستان بروجن حفاري کرديم که از اين تعداد دو چاه در حد ۳ تا ۶ ليتر آبدهي داشتند که انتظار مي رود الگوي مصرف مردم رعايت کنند.

مرادي با بيان اين که سالن دوميداني تارتان ساختمان شبکه بهداشت و درمان از جمله پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت است، گفت: براي ساخت سالن دوميداني تارتان اعتباري بالغ بر ۱۵ ميليارد هزينه شده است.

وي با بيان اين که پروژه آب رساني بن-بروجن با قوت و سرعت در حال پيشرفت است، تصريح کرد: آب ونک قرار بود به رفسنجان منتقل شود که خانم دکتر خديجه ربيعي نماينده مردم بروجن در مجلس با جديت جلوي کار را بستند و طي نامه اي به وزير قول گرفته اند آب شرب، صنعت، گردشگري و آب مربوط به مسائل زيست محيطي ديده شود و اگر مازادي وجود داشت اين آب منتقل شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 35922

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35922/افتتاح-کلنگ-زني-58-پروژه-طي-هفته-دولت-بروجن-جلوي-انتقال-آب-ونک-رفسنجان-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir